10 thoughts on “خبرنگار پیشکسوت آملی به دنبال چه می گردد ؟”
  1. خبرنگار محترم زیاد فیسبوک تشریف میبرن 🙂

  2. ضمن عرض ارادت فراوان خدمت این استاد یه ضرب المثلیه که میگن : طرفو فرستادن دنبال نخود سیاه که …/ خلاصه تعبیرش اینه که : گذاشتنش سرکار .
    این آقای توللی رو هم فرستادنش تو ظرفهای دیزی بگرده و اون نخود سیاه رو پیدا کنه …
    استاد ما بی تقصیریم این سایت مقصره که چنین سوژه ای را از شما مثلا خبری کرده

  3. سلام.
    ظاهرا باید یه قهوه خونه باشه و جناب توللی هوس یه دیزی چرب کردن.
    اگه درست بود جایزه من فراموش نشه.

  4. اینجا آشپزخانه شورای اسلامی شهر امل در دوران ریاست آقای ع ق از دوستان نزدیک جناب توللی است قرار بود ناهار میل کنند

  5. آشپزخانه شورای اسلامی شهر و رابطه …..

  6. آقای روزبه نصیری مدیر و ژورنالیست هراز هم در این دیزی سرای شورای اسلامی قبلی شهر و تحریک توللی در این بازدید نقش داشته و دوربین هراز نیوز هم در مقابل اعتراض و اظهار تاسف توللی از این همه دیزی از دیزی سرای شورای اسلامی سابق شهر آمل بیکار ننشسته سوژه دست هراز نیوز داده، چون آقایان شوراهای سابق معمولاً خدای نکرده روزانه چند ساعتی برای صرف خوردن دیزی وقت گرانبهای خود را که از دست می دادند، توللی نیازی به رابطه ندارد، رابطه برای آنهایی مفید است که طالب روپرتاژ آگهی بوده و هستند، از این خاصه خرجی های این دو نهاد وابسته و تمثال مبارک خود در مطبوعات که پرداختی هایی هم دارند فراوان است!
    لهذا در شرایط فعلی با توجه به اقتصاد بیمار بهتر است شورایی های جدید متوجه باشند عکاس هراز نیوز در همه جا حاضر و ناظر است . دیزی سرای شورای اسلامی شهر آمل پایدار!!! و وقت کشی ها در ساعات اداری ناپایدار!!! زیرا هراز نیوز حتی دست از سر خودی ها هم برنمی دارد.

  7. ادب مرد به ز دولت اوست.جه حوب است در اطهار نطز هااز دایره ادب حارج نشویم و منطق ما بر احساساتمان غلبه نکند.

  8. بنظرم حاج اقا توللی به نسل جوان میخواد بگه : غذای اصیل سنتی ایرانی یعنی ابگوشت فرد اعلا مخصوصا درفصول سرد سال فراموش نشه آنهم در دیزی سرای شورای اسلامی شهرستان آمل واما حقیقت آنست که توللی میگه چقدر چاپ عکس شورا وشهردای وپرداخت مبالغ زیادی بابت این آگهی ها کسب وجهه میکنند شما چی فکر میکنید !!!! ؟ اینهمه هزینه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *