جلسه ميداني ستاد مسکن مهر شهرستان آمل به رياست سيد جعفر رسولي معاون فرمانداري ويژه آمل برگزارشد.

 

جلسه اي که قرار بود در فرمانداري ودر اطاق کار معاون فرماندارصورت گيرد به دستور معاون فرمانداري ويژه شهرستان آمل به صورت ميداني و با حضور همه اعضائ ستاد در محل پروژه ها انجام گرفت.

 

در اين بازديد اعضائ ستاد با حضور در محل پروژه ها از نزديک در جريان مستقيم ميزان پيشرفت فيزيکي کار و مشکلاتي که پيمانکاران با آنها مواجه هستند قرار گرفتند.

 

در اين جلسه ميداني رسولي معاون فرمانداري ويژه آمل با حضور در محل اجرايي پروژه مسکن مهر 200 واحدي ابن سينا – 202 واحدي سقف ساحل واقع در اسلام آباد – 176 واحدي اسلام آباد به بررسي وضعيت پيشرفت اين واحدها و مشکلات اين پروژه ها پرداخت.

 

اعضاي ستاد در محل اجراي پروژه مسکن مهر مذکور با بررسي وضعيت پيشرفت واحد هاي مسکوني و مشکلات آنهاٰ، دستورات و تصميمات لازم براي رفع موانع و تسريع در ساخت و ساز واحدهاي باقي مانده اتخاذ گرديد.

 

در پايان بازديد ميداني معاون فرمانداري خاطر نشان ساخت: طرح عظيم مسکن مهر در جهت تحقق بخشيدن به رهنمود هاي مقام معظم رهبري در راستاي تامين مسکن اقشار کم درآمد جامعه و ساماندهي وضعيت مسکن در کشور اجرا و به بار نشسته که اميد است به مدد اين طرح جمع کثيري از مردم شهرستان از نعمت مسکن برخوردار گردند.

 

رسولي افزود: الحمدا… شاهد جديت در ساخت و ساز پروژه مسکن مهر در شهرستان هستيم و همه تلاش اين ستاد و مجموعه مديران اين شهرستان در به بار نشستن اين طرح و افتتاح همه واحد هاي در دست احداث مي‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 thoughts on “چرا میگویند رسولی مرد میدان است ؟+عکس”
  1. شک نکنید فرماندار اینده است تمام رزمنده ها مرد میدان هستند

  2. از وضعیت کار معلومه مدتهست مردم سر کار رفتن کیفیت ساختمانها فاجعه پیمانکارها نیمه کاره رها کردن داد مردم بدبخت در اومده اصلا معلوم نیست کی تحویل بدن اونوقت ایشان مرد عمل شدند واقعا چرا ؟این همه شکایات مردم به کجا رسید رو چه اساسی شما اینگ.که تحلیل میکنید شهر های کوچکی مثل بابلسر نوشهر وشهرهی بابل وساری واحدهی نمونه کشوری واستانی تحویل دادن ورییس جمهور برای افتتاح ان حاضر شد انوقت چطور شما از میدانی بودن ایشان صحبت میکنید؟

  3. جانباز عزیز ما
    با قدرت از شما همایت میکنیم…..

  4. سلام این آقای رسولی تا حالا کجا بودند ؟ تازه یادشان آمده به این مساله نگاهی داشته باشند تا کی باید با شعور مردم بازی کرد ……….

  5. فرماندار فقط حاج یوسف شکری

  6. باسمه تعالی
    مردان میدان، میدان مردان
    مطلبی را در این پایگاه خبری در تاریخ 15مهر ماه دیدم با این عنوان:”چرا می گویند رسولی مرد میدان است؟” با عکسهایی از معاون فرماندار و همراهان در بازدید از یک پروژه ناتمام عمرانی، که طی این مطلب با روایتی تمجید گونه از مراحل این بازدید، تلاش شد به خوانندگان این گونه القاء شود که معاون فرماندار فعلی مناسب ترین فرد برای تصدی مسئولیت فرمانداری این شهرستان در دولت جدید است.
    آنچه در این سطور می خوانید برداشت یک شهروند آملی از مطالعه مطلب مورد اشاره و توصیه ای مشفقانه به مسئولین این وب سایت است، که امید دارد با وسعت نظر و برای ایجاد فضای آزاد رسانه ای در همین پایگاه خبری منتشر شود. که اگر چنین نیز نشود از اختیارات و حقوق مدیران آن است.
    1- رویه ای که در طول سالهای صدارت دولت های نهم و دهم بر فضای کشور حاکم بود، بهرگیری تبلیغاتی و رسانه ای با هدف اثرگذاری بر افکار عمومی جامعه بود. برای مثال، افتتاح پروژه های عمرانی ناتمام، بازدیدهایی که سر زده معرفی می شد، ولی با حضور انبوهی از عکاسان و خبرنگاران همراه بود و سفرهای استانی دولت که گویی مسافران این سفرها از رئیس دولت تا نمایندگان او در قامت سخنرانان میتینگ های تبلیغاتی ظاهر می شدند، تا مسئولین اجرایی کشور. در یک کلام آنچه جامعه از این دولت ها با سیاست پوپولیستی و توده گرایی که با شعارهای عامه پسند همراه بود می دید، همواره فردی در جایگاه کاندیدای ریاست جمهوری بود تا دولتی مسئول. که اگر غیر از این بود، اوضاع اقتصادی کشور چیزی بهتر از این بود که رشد منفی اقتصادی را تجربه کند.
    2- رأی اکثریت قاطع مردم در انتخابات گذشته ریاست جمهوری، بروزی از فهم سیاسی مردم در کشیدن خط بطلان به شعار زدگی و فاصله گرفتن حاکمان از عقلانیت و تدبیر در اداره کشور بود. در شهرستان ما نیز میل به تغییر، با رأی حدود یکصدوچهل هزار نفری شهروندان متجلی شد که به واقع به رویکردی متفاوت از آنچه دیده شد، اقبال کردند. البته هنوز زمان ارزیابی دولت جدید و پایبندی آن به آنچه گفته شد، یا قضاوت در توانایی یا ناتوانی مدیران دولتی نرسیده امَا قدر مسلم اینکه سیاست این دولت در این مقوله متفاوت با قبل خواهد بود.
    3- اینکه بازدید معاون فرماندار و همراهانش با چه اهدافی انجام شده یا به عبارت روشن تر از این دیدار و تصمیمات میدانی اتخاذ شده در آن رویکردی تبلیغاتی داشته یا خیر اطلاعات دقیقی در دست نیست. امَا اگر هدف سایت محترم هراز نیوز از انتشار این خبر القاء این مطلب است که معاون فرماندار فعلی مناسب ترین فرد برای تصدی مسئولیت فرمانداری این شهرستان در دولت جدید است، باید گفت که بهتر این است که ایشان و سایر مدیران سیاسی (تأکید می شود،مدیران سیاسی) جای خود را به افرادی همسو با دولت بدهند، تا این امید و میل تحول خواهی ملت، با فشار حامیان پیدا و پنهان آقای رسولی به یأس و سرخوردگی بدل نشود. چرا که باز باید به سراغ آرا همین ملت رفت و از این موضوع گریزی نیست.
    مخلص کلام اینکه مردان میدان سیاست های پوپولیستی در این دولت فرصت کمتری برای عرض اندام پیدا می کنند و دولت تدبیر و امید میدانی برای مردان و زنان مدیر و صاحب صلاحیت های اجرایی خواهد بود.
    نیکی پندگو

  7. فقط مجیدهمایونی فرماندارلایق میتونه باشه

  8. آقای رسولی اگر مرد میدان بود حداقل حداقل تو خیابان نور سرکوچه ی محل خودش جلوی مافیای شرکت کاله رو می گرفت که نهر آب (آب رد کیله ی ) کارچکلا و سوته کلا رو خوردو و وقتی یه نم کوچیک بارون بزنه ورودی کارچکلا توی خیابان نور قتلگاه میشه…
    مردمی که هر روز صبح ماشینش از این گل و لای قتلگاه مردم بینوای سوته کلا و کارچکلا رد میشه و با چشم خودش این تخلفات رو مبینیه و تو این سه سال اقدامی نکرد این میتونه شهر رو اداره کنه؟
    هراز… به خدا قسم گناه داره از یه فرد نالایق حمایت بیجا کردن.. اون دنیا باید بازخواست خداوند رو پس بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *