هراز نیوز : چند ماهی است که معرفی گزینه نهایی برای مقام اول سیاسی ترین  ساختمان خیابان امام خمینی (ره) آمل به تعویق افتاده است .

پس از اتمام  ماموریت یدالله اکبرزاده به عنوان فرماندار آمل ، شعبانعلی واحدی با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه آمل منصوب شد .

سالهاست که مسولان سیاسی استان مازندران به خواسته مردم امل توجهی نداشته و بیشتر به تلاش لابی های سیاسی و اهرم های قدرت تن داده و گزینه هایی را خارج از بدنه وزارت کشور و فرمانداری به عنوان شخص اول سیاسی شهر منصوب می نمایند .

اما اینک آزمون بزرگی پیش روی استاندار مازندران قرار گرفته است ، دکتر ربیع فلاح که خود ریاست ستاد دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران رابرعهده داشته است به خوبی می داند آنچه موجب موفقیت رییس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری شده است حماسه ای بود که مردم ایران زمین رقم زدند و این اتفاق با خواست مردم رقم زده شده است .استاندار مازندران بهتر از هر کسی می داند که دکتر روحانی در این دوره انتخابات مدیون هیچ کسی و گروهی از جریانات سیاسی از اصلاح طلب گرفته تا اصولگرا نیست و انچه به ریاست محترم جمهوری قدرت بخشیده آرا میلیونی امت نجیب و انقلابی ایران بوده است .

مردمی که براساس بصیرت و شناخت ، مشی اعتدال  را بر سایر نظرات و آرا ترجیح دادند و دل به تدبیر و امید دولت دکتر روحانی بسته اند اینک همان مردم در یک اجماع بی نظیر خواهان توجه به خواسته خود هستند .

دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران آزمونی سخت در پیش دارد اینکه بین نظر امام جمعه شهر آمل ، نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی ، جامعه روحانیت این شهر ، خانواده شهدا و ایثار گران ، و اکثریت مردم فهیم و فرهیخته امل در مقابل نظر اقلیت  برخی جریانات سیاسی تند و لابی های سیاسی یکی را انتخاب کند .

سید جعفر رسولی معاون فعلی فرماندار آمل ،آزاده سرافراز ، مرد تدبیر و عمل ، جانباز ایثار گر،، مدیر اعتدال گراو ارزش مدار ،فرزند سربلند سادات آملی ، همسنگر شهدا و پیرو شهداعلما ،گزینه اول مردم آمل است .

البته انچه امروز لابی های سیاسی در شهر به نقل از استاندار محترم مازندران  منتشر می نمایند این است که رسولی هیچ شانسی برای تصدی پست فرمانداری امل ندارد . اگر این جمله واقعیت داشته باشد که به نظر نگارنده شایعه ایست بی اساس از سوی همان جریان های یاد شده باید گفت پس مردم آمل شانسی ندارند .

شاید این انتخاب عیار واقعی اعتدال گرایی دکتر ربیع  فلاح را به عنوان استاندار دولت تدبیر و امید مشخص نماید اینکه برای انتخاب مردم امل واقعا هیچ شانسی قایل نیست ؟

79 thoughts on “حمایت بی سابقه مردم آمل از سید جعفر رسولی/ آزمونی سخت برای استاندار”
  1. آخه کی فتنه گره؟؟؟؟ تنه گر میدونید یعنی چی؟ چرا تهمت میزنید؟؟؟ واقعا شما مسلمانید؟؟
    اصلا نظرتون چیه احمدی نژاد بیاد فرماندار آمل بشه؟

  2. اخه فردی که دو کلام صحبت حسابی نمیتونه بکنه بقول خود آقای رسولی (خودبخدایی) حقش فرمانداری شهر امل هست؟

  3. واقعابهشون تبریک میگم درآخرحق به حق داررسید….دیدید؟

  4. با سلام دوستان عزیز عرصه سیاست مختص علم و تدبیر مدیریتی میباشد نه سوابق جنگیو اسارت مگر ما میخواهیم با یکدیگر بجنگیم که سید را به میدان بیاوریم در این که جناب رسولی فرد سالم و با ایمانی ست صحیح ولی در مقامات سیاسی همانطور که عرض کردم دانش مدیریت سیاسی ملاک میباشد که شهرمان از این لحاظ هیچ ضعفی نداشته وندارد
    بحمدالله که مراسم تودیع و معارفه ایشان نیز صورت پذیرفت یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *