هراز نیوز -جواد حیدری – با عرض سلام وخسته نباشید حضور محترم شهردار واعضای محترم شورای شهر شهرستان آمل ضمن قبولی طاعات وعبادات شما مدیران عزیز وگرامی .

الان مدت دو سالی است که هرگاه در آمل قدم می زنیم شاهد کارهای عمرانی شهرداری وارگانهای تابعه هستیم وشاهد روند رو به رشد توسعه وابادانی شهری هستیم واین را به فال نیک می گیریم ولی گاهی این دوستان در روند کاری خود دچار نوعی فراموشی می شوند وبعضا پروژه های را افتتاح می کنند که نیمه کاره است وعواقب این اجرا را یا نمی دانند یا اینکه بعضی از زیر دستان انها در اتمام ان کوتاهی میکنند..

 

در این جا می خواهیم اشاره ای به پروژه بلوار امین طبرسی بیندازیم وکم وکیفی ان را برای شما مثال بزنیم ..

 

یکی از کارهای نیمه کاره در این پروژه نداشتن پیاده رو برای اهالی این منطقه می باشد که آنها را دچار مشکل حادی کرده است که به خاطر نداشتن پیاده رو وقدم زدن وورزش کردن اهالی در خیابان که دیشب چند نفر از اهالی در حال دویدن بودن که نزدیک بود با یک ماشین برخورد کنند که با مهارت راننده از بروز تصادف جلوگیری شد ..

 

حال در باره بلوار طبرسی که چرا به جای پیاده روی 2 متری چرا شهرداری زمین بیشتری را برای پیاده رو تملک نکرد که این بحث را باید کارشناسان پیگیری کنند وما به همین نکات بسنده می کنیم ..

 

حال سخن ما با شهردار واعضای شورای شهر می باشد ..

 

مدیران محترم ایا بهتر نیست یک پروژه را تکمیل کنید بعد به سراغ پروژه دیگری بروید ؟

 

ایا بهتر نیست وقتی کاری را انجام می دهید وهزینه های زیادی را صرف ان می کنید به افق های دور دست بیندیشید نه اینکه فقط بخواهید مشکلات امروز را حل کنید ؟؟؟

 

 

14 thoughts on “شهردار واعضای محترم شورای شهر آمل ببینید وبخوانید”
  1. صد رحمت به بلوار شهید طبرسی. بلوار ایت الله آملی پیاده رو که ندارد هیچ از طرف دیگر اگر خوذرویی چرخ سمت راننده پنچر شود باید وسط خیابان پنچرگیری کند که البته مسئولین مطمئنا یقین دارند دچار حادثه نمی کند به این خاطر دیگر برای پیاده روی آن و عریض کردن بلوار هزینه نکردند.
    اگر غیر این بود حتما تدبیری اتخاذ می شد.

  2. پياده رو كجا بود ؟؟؟ ما هنوز اندر خم كوچه و پس كوچه هاي شهرداري و اداره ثبت آمل براي اصلاح سند هامون هستيم بابت همين 2 3 متر…..
    زمين بيشتر كجا بود ….!!!

    همين و خر شديم و دو دستي داديم و اما الان بايد بدوييم واسه 3 تا امضا از شهرداري به بهسازي و نوسازي و بعد هم اداره ثبت……
    دلمون خوشه زمين داريم كه حتي يه توالت هم نميشود توش زد با اين طرح هاي جالبي كه به تن زمين هاي كل منطقه زدند و دليلش هم پول گرفتن براي تغيير كاربري و جبران مافات هست…
    بهمن پارسال افتتاح شد و هنوز كار هاي اداري زمين ها و اسناد مونده 5/6/1392 !!! جالب نيست ؟؟؟
    تازه همين رو اگه 4 نفر مثل شخص مهندس امير سليماني و مهندس طاهرن‍‍ژاد و مهندس سبزعلي پور و حاجي گلچوبي نبودند كه ما هم اصل و از دست ميداديم و هم فرع رو ….و الان بايد بوق ميزديم ..
    خداوند پاك بودن و نيت خالصانه اين افراد رو درس مشقي واسه كسايي كنه كه به جاي حل كردن زمين هاي مردم ، شروع به سنگ انداختن كردند و صاحبان بيچاره هم ساده و از دنيا بي خبر ، زميناشون رو به همين شهرداري چي ها فروختند و حالا آقايون شدند دو نبش !!!
    بازم بگم ؟ با مدرك ؟/؟چ
    ببينيم ادامه كامنت ها تا كجا پيش ميره !!

  3. خدا كند مشكلات طرح هاي الكي و غير كارشناسي از اين منطقه به نام اسم بافت فرسوده بوده و براي آبادانيش خيابوني و رد كردند و دليلش مردم نبودند و فقط ادامه پست و منسب بوده حل بشه وگرنه چرا دقت كرديد تا به حال با گذشت ا سال هنوز يك ساختمان هم اضافه نشده ؟؟؟؟ يه مغازه هم اضافه نشده ؟؟؟/
    از دست بلند پروازي هاي بيخود مسئولين ….
    بابا آزاد بزاريد و مشكلات رو حل كنيد تا مردم يك خدا بيامرز برايتان بگويند و نه …………..

  4. چرا پل های روگذر نمیگی که هیچکدوم 100% تموم نشدن….؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. بلوار شیخ فضل الله نوری که خیلی قدیمی تر از این بلوار است
    هنوز نه پیاده روش سنگ فرش وهمسطح سازی شده نه مغازه هایی که باید برا تعریض خیابان فکری برا عقب نشینی شون می شد اقدامی صورت گرفته.در ضمن روگذر اوجی آباد چجوری بدون
    روشنایی افتتاح شد؟اگر اتفاقی برای یه راننده بیفته چه کسی جوابگوست؟

  6. چراکامنت هارو گلچین الکی میکنید و همه رو نمیارید بالا ؟؟؟؟

  7. خیابون امامرضا رو بگید که ورودی اصلی شهر ولی زشت ترین خیابان آمل نه پیاده روی درست وحسابی داره ومغازه های عقب نشینی نشده خیلی زشت کرده شهر تاریخی وکهن امل واقعا این خیابونها در شان آمل نیست.
    سگهای ولگردم دیگه جلوه شهر روخراب کرده امیدوارم شهردار وشورای شهر چاره ای بیندیشند

  8. وقتی شهردار استقلال رای نداشته باشه وباکینه توزی عمل کنه، شهرمان همین است. ایشان هنوز طرح های آقای انصاری را اجرا نکردند،چه رسد به نجفی وصادقلو ودیگر شهرداران.شایان ذکر است که با قرارگرفتن درپشت عکس شهدای عزیزمان دست به هرکاری می زنند الا شهر سازی مدرن ومدون.ظاهرا مشاور خوبی دارند وبه حرف ها و مصوبات شورا هم عمل نمی کنند اشکال کجاست را هنوز کسی متوجه نشده است

  9. تو مطلب قبلیتون تحت عنوان شورای شهر وچالش های پیش رو گفتم شهردار باید توسط مردم انتخاب بشه نه توسط اعضای شورای شهر.

  10. حیف این مملکته که جواذ حیدری باشه کارشناسش

  11. رامین عزیز یه مدت شما کارشناس بودی و هر کاری دوست داشتی در عزل ونصب ها و مشاوره دادن غلط به اعضای شورا و نمی دونم از این منفعت طلبی ها انجام می دادی برای تصاحب قدرت وپول بوده وهست وخواهد بود چون یک دزد هیچ وقت پاک در نمی اید .
    دوما این بنده خدا یه خبر واسه مردم تیتر زد شد کارشناس این را همه مردم می دانند که پیاده رو برای اهالی خیلی مهم است ..
    تازه به عرض برسانم شهردار محترم دستور ساخت پیاده رو را امروز در تاریخ 29/6/1392 صادر نمودند ..
    تا چشم شما ها بادمجون دور قابچین ها در بیاد

  12. بلوار آیت اله میرزا هاشم آملی هم بدونه پیاده رو میباشد.
    و برای اهالی آن منتطقه مشکل ایجاد کرده است.

  13. بابا این چه وضعه واقعا براتون متاسفام
    اگه بهتون بر نمیخوره باید بگم که خیلی …

  14. بلوار میرزا هاشم هم دچار همین مشکل میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *