هراز نیوز : خبر شهادت مظلومانه شهید اسماعیل حیدری قلب همه کسانیکه این شهید عزیز را از نزدیک می شناسند به درد آورده  است هراز نیوز از شما همراهان گرامی  و همه کسانیکه احیانا خاطراتی از این شهید عظیم الشان دارند در خواست می نماید با ارسال پیام مارا در زنده نگهداشتن یاد و خاطره و ارمان شهید در فضای مجازی یاری رسانند .

منتظر عکس ، خاطره و دل نوشته شما در خصوص این شهید در همین صفحه هستیم

اثرهای برگزیده به شرط مستند و مستدل  بودن  با نام شما به صورت ویژه در هراز نیوز  منتشر خواهد شد

شهید اسماعیل حیدری CIMG0110

36 thoughts on “از “شهید اسماعیل حیدری “بگویید”
  1. در پاسخ به آمل خدای نکرده من و امثال من به مردم توهین نمی کینم من به نوبه خودم منظورم اینه که فردا خون این شهدا با بی حجابی با ….پایمال نشه ای کاش یک لحظه خانواده این عزیز را می دیدی چراتوهین به رسانه و …می کنی وچرا کنکاش ؟برای دفاع از حرم بی بی اش رفته بود آیا واقعا ادامه دهنده راه این عزیزان خواهیم بود ؟بله لینکها را هم رفتیم و دیدیم که چه چرت و پرتهایی را نوشته بودند به جای این حرفها با کلامت و با نوشتارت تسلی خاطر خانواده اش باش

  2. حاج اسماعیل
    خوش به سعادتت که در پیش خدا و اولیاءا… روزی میخوری. بهت غبطه میخورم هر چند میدونم که بهشت را به بها میدن نه به بهانه. تقدیر این بود که شهید مستندساز هادی باغبانی این بار باهات باشه و رشادت های تو رو و کلمات آخر تو رو به تصویر بکشه. التماس دعا . ما رو هم شفاعت بکنید.

  3. خطاب به خانواده هاي شهداي مدافعين حرم

    بزرگواران

    ما يك مجموعه هستيم كه براي شهدا قلم ميزنيم

    يك بيوگرافي كامل از شهداتون پيدا نميشه

    لطفا اگر واقعا باهاشون نسبتي داريد
    لطف كنيد ازشون اطلاعاتي در اختيار ما بذاريد

    ممنون

  4. ارباب صدای قدمت می اید هنگامه اوج ماتمت می اید
    خیمه ماه محرم زده شد بر دل ما
    باز نام تو شده”زینب”در محفل ما
    جز غم عشق تومارا نبود سودایی
    عشق سوزان تو آغشته به آب وگل ما
    {محرم امسال براما یجور دیگه ایه خودمونو به حضرت زینب نزدیکتر میبینیم آخه یه پارتی پیشش داریم،به حرمت اونا که مثل عباس از خانم دفاع کردن،به ما یطور دیگه نگاه میکنه.مطمئنم

  5. با عرض سلام و تبریک سال جدید خدمت خانواده بزرگوار شهید کارگربرزی. بالای پوستر اعلامیه آقا رضا نوشته بود (نحن عباسک یا زینب). فقط خدا می دونه چقدر با دیدن این جمله به امثال رضا حسودیم شد.
    التماس دعا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *