هرزاز نیوز به نقل از کمال نیوز: حسین الله کرم، رییس شورای هماهنگی حزب الله و تحلیلگر سیاسی،  در یادواره شهدای هسته ای که در گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد، با بیان این که دشمنان آمده اند تا ما را به اشکال مختلف از ارزش ها جدا کنند، گفت: دشمنان در فتنه سال 88 آمدند تا کار خود را انجام دهند ولی در عمل موفق نبودند.

الله کرم ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال 92 از سوی رهبر معظم انقلاب که حماسه سیاسی را مطرح کردند باید یک حماسه جدیدی را در انتخابات به پا کنیم.

عضو هیأت علمی دانشگاه دانشگاه تهران با بیان این که افرادی در بحث هسته ای کار کردند و مزدشان شهادت شد که تلاش آنان حماسی و خارق العاده بود، گفت: ما به دنبال سلاح هسته ای نبوده و درصدد دستیابی به علم هسته ای هستیم که هر گامی در عرصه هسته ای برداشته می شود سبب پیشرفت و تعالی خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی حزب الله با بیان این که تحقق حماسه سیاسی پیش زمینه حماسه اقتصادی است، بیان داشت: وقتی دولت و ملت در یکپارچگی قرار گیرد دشمنان تحریم ها را کاهش خواهند داد.

الله کرم با تاکید بر این که بسترسازان فتنه حق شرکت در انتخابات را ندارند، ادامه داد: آقای هاشمی در چند دوره رای نیاورد و می خواهند مجددا ایشان را بیاورند تا آبرویش را ببرند.

تحلیلگر سیاسی ادامه داد: در انتخابات وقتی همه گروه ها و دسته های سیاسی آمدند هر کدام که آرای بیشتری آورد همه باید قبول کنند و اگر اختلافی وجود دارد باید به قانون واگذار کنند و لشکرکشی کار غلطی است.

عضو هیأت علمی دانشگاه دانشگاه تهران با بیان این که ما در مقابله با تحریم ها ایستادگی کردیم و دشمنان خیال می کردند که با تحریم ها در مقابل دولت می ایستیم، بیان داشت: اراده مقاومت در ما وجود دارد که سبب پیروزی می شود.

الله کرم با تاکید بر این که مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلام انحراف است، ادامه داد: ما بینش های خود را در چارچوب اسلام و لاغیر می خواهیم.

رییس شورای هماهنگی حزب الله با اشاره به این که معنی ندارد تا یارانه ها به طبقات بالای جامعه هم داده شود، گفت: یارانه هایی که طبقات بالا در دوره های قبل گرفتند کافی نیست که باز هم باید یارانه بگیرند و باید این یارانه ها به پنج دهک پایین جامعه داده شود.

2 thoughts on “حسین الله کرم در آمل +عکس”
  1. یکی نیست به ما خبر بده که یکی مثل الله کرم تو آمل هست و ما بریم سخنانش را گوش کنیم ..حالا یک اصلاح طلب بیاد صد تا پیام میاد ای خدا فلانی آمد ..
    اقا خودمان داریم اونها را بزرگ میکنیم …..

  2. شهر با فرهنگ و تاریخی امل کاش جای این افراد تند رو -که رهبری هم از این تفکرات راضی نیست-نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *