تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام جهانی 2013 تهران برابر ژاپن به پیروزی قاطعانه 7 بر صفر دست یافت.

رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2013 تهران از صبح امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد و تیم ایران در اولین دیدار خود ژاپن را با نتیجه 7 بر صفر از پیش رو برداشت تا خود را برای دیدار با تیم بلغارستان آماده کند.

این پیروزی در حالی برای ایران به دست آمد که هنوز مسابقات اوزان 84، 96 و 120 کیلوگرم برگزار نشده بود و آزادکاران با پیروزی در همان 4 وزن نخست پیروزی خود را مسجل کردند.

برای ایران در این مسابقه حسن رحیمی در 55 کیلو، مسعود اسماعیل پور در 60 کیلو، محمد یوسفی در 66 کیلو، صادق گودرزی در 74 کیلو، احسان امینی در 84 کیلو، مرادی گنجی در 96 کیلو و آذرشکیب در 120 کیلو صاحب پیروزی شدند.

نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

55 کیلو: حسن رحیمی، برنده – موری شیتا (4 بر صفر و یک بر صفر)

60 کیلو: مسعود اسماعیل پور، برنده – شوگو مایدا (2 بر صفر و یک بر صفر)

66 کیلو: محمد یوسفی، برنده – توموتسوگو ایشیدا (2 بر یک و یک بر یک)

74 کیلو: صادق گودرزی، برنده – سوهسوکی تاکاتانی (5 بر 3 و یک بر صفر)

84 کیلو: احسان امینی، برنده – شینیا ماتسوموتو (4 بر صفر و 6 بر صفر)

96 کیلو: امیرعباس مرادی گنجی، برنده – تاکاشی یاماگوچی (در 51 ثانیه حریف ر اضربه فنی کرد)

120 کیلو: سیدمحمدرضا آذرشکیب، برنده – تومویوکی اوکا (3 بر صفر و )

بر خلاف نخستین روز از رقابتهای کشتی آزاد که جمعیت زیادی در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور نداشت، جمعیت زیادی از صبح امروز برای تماشا و تشویق تیم ملی کشتی آزاد به سالن آمده‌اند، بطوریکه طبقه اول این سالن در حال تکمیل است.

همچنین همزمان با دیدار ایران و ژاپن، تیم های کشتی آزاد روسیه و آذربایسان هم به مصاف هم رفتند که البته این کشتی نسبتا حساس، کاملا تحت تاثیر پیکار ملی پوشان کشورمان قرار گرفت و تمام نگاه‌ها به روی تشک B و رقابتها ایران و ژاپن دوخته شده بود.
تماشاگران حاضر در سالن که روز گذشته فینال نه چندان دلچسبی را از فرنگی کاران تماشا کردند، صبح امروز به محض ورود آزادکاران ملی پوش کشورمان به شدت آنها را تشویق کرده و با روحیه‌ای مضاعف در انتظار درخشش شاگران رسول خادم هستند.
تیم ایران در دومین دیدارش در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد 2013 – تهران ساعت 12 امروز به مصاف بلغارستان می‌رود.

آزادکاران کشورمان دو دیدار باقیمانده مرحله مقدماتی را عصر امروز به ترتیب مقابل گرجستان و آمریکا برگزار خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *