با حضور اکثریت خبرنگاران اعضای جدید هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل مشخص شدند.

عصر امروز در انتخابات انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل که با حضور بیش از 35 نفر از خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای و پیشکسوتان عرصه خبر شهرستان آمل برگزار شد، 31 نفر در رای‌گیری شرکت کرده و به 9 نفر از کاندیداهای واجد شرایط رای دادند.

در این انتخابات که با حضور محمد رمضانی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل برگزار شد، نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشت.

براساس رای‌گیری صورت گرفته ترکیب هیئت مدیره جدید انجمن مشخص شد که بر اساس آن حسین جوادی با 26 رای، نعمت قربانی با 24 رای، الناز پاک‌نیا با 19 رای، روزبه نصیری با 18 رای و مجید رحمانی با 14 رای در این ترکیب جای گرفتند.

همچنین بر اساس این رای‌گیری اعضای هیئت مدیره به مدت سه سال و مجید نیکجو با 16 رای به عنوان بازرس و قربانعلی مسافر به عنوان بازرس علی‌البدل به مدت یک سال انتخاب شدند.

همچنین امان‌الله شکری و کبریا مقدس نیز به عنوان اعضای علی‌‌البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

نعمت قربانی عضو هیئت مدیره انجمن خبرنگاران آمل در این نشست با اشاره به اینکه در طول دوره گذشته انجمن خبرنگاران آمل سه بار در صحن مجلس حضور یافتند، بیان کرد: توسط این انجمن برای نخستین بار تجلیل از خبرنگاران پیشکسوت را برگزار کردیم که در نوع خود بی‌نظیر بود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم به احقاق حق خبرنگاران براساس قانون بپردازیم، تصریح کرد: خبرنگاران بازوانی توانمند برای مدیران شهرستانی هستند و سعی می‌کنیم این جایگاه را بیش از پیش ارتقا دهیم.

قربانی تاکید کرد: امیدواریم انجمن خبرنگاران بیش از گذشته بتواند در توسعه شهرستان نقش ایفا کند.

به گزارش فارس؛ شهرستان آمل حدود 40 خبرنگار فعال، پیشکسوت و عکاس خبری دارد.

 

گزارش :پاکنیا

عکس :قربانعلی مسافر

7 thoughts on “هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران آمل انتخاب شدند / هراز نیوز هم بود +عکس”
  1. يادمان باشد انجمن صنفي بايد كار هاي صنفي خبرنگاران را پيگيري نمايد نه چيز ديگري .

  2. سلام
    ای کاش عکس اوّل رو (چاله!چاه! روی میز رو ببینید) یه کم روتوش یا اصلاً کادره می کردید! این میز ظاهراً از تابلوسازها یا مربوط به پارچه نویس ارشاد بوده که آوردنش اینجا گذاشتن، خدائی اصلاحش کنید، خوب نیست.

  3. خوب شد که عکس میز بود تا نشان دهد ما خبرنگاران چقدر مظلوم هستیم که اداره ارشاد آمل حتی یک میز نداشت به خبرنگاران بدهد خدا می داند چقدر با منت این سالن را به اینها دادند که حتی چراغ هایش را هم نکرده بودند روشن کنند

  4. اگر قرار بر مظلوم نمایی بود به روش های دیگر و بهتری هم می شد انعکاس داد! اما هدف در اینجا، مظلوم نمایی نبود بلکه انتخاب هیأت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران آمل بود.
    ضمن اینکه شما خبرنگاران محترم نیز می توانستید برای حفظ شأنیت خودتون، این میز (یا سالن بدون برق و …) رو قبول نکرده و با این امتناع، مظلومیت و در عین حال اعتراضتون رو نشون بدید.
    متأسفانه هر از چندگاه در سایت های مرتبط با شهر آمل، خبرهایی مبنی بر اختلاف و دهن کجی فلان خبرنگار با همکارانش را نیز می بینیم و می خوانیم که ناخودآگاه از متانت، سختکوشی و زحمات این عزیزان می کاهد به امید اینکه این اختلافات نیز کم کم برطرف شود.
    اما در آخر اینکه ناشناس اسم جالبی نبود. دیگه نهایتاً جزو این ۴۰ خبرنگار، پیشکسوت و عکاس خبری هستید دیگه! خب نام مبارکتون رو می نوشتید تا ببینیم نوشته کدوم بزرگوار رو داریم میخونیم!؟

  5. ضمن تبریک به صنف خبرنگاران و آرزوی موفقیت برای اعضای هیئت مدیره،،،،، امیدورام طی مدت مسئولیت خودشان شفاف و منظم و مرتب پیگیر مسائل مربوط به این صنف باشند و انسجام گروه خبرنگاران و خبرهای تحلیلی و علمی بهتری را شاهد باشیم نه گلایه کردن خبرنگارا از همدیگر ….

  6. سلام به خوانندگان وبينندگان محترم: منم به همه خبرنگاران گرامي خسته نباشيد وتبريك عرض ميكنم واين انتخابات راشروع يك حركت جديدباايده درست درجهت وراستاي اهداف انجمن صنفي نه حركت سياسي ويابهره برداري ازوجاهت نام هييت مديره انجمن خبرنگاران درمسايل اجتماعي (شركت درانتخابات شوراي شهرونظائرآن)باشدميدانم :خوشبختانه انتخاب وحضوربرادرارزشي وفاضل جناب آقاي حاج حسين آقاي جوادي با راي بالا درانجمن قطعاجلوي بسياري ازخودرايي هاسدخواهدشدوانجمن رادرصراط صحيح اش رهنمون خواهندبود.نكته اينكه انجمن صنفي كارگري خبرنگاران تحت نظر ونظارت اداره كارانجام وظيفه مينمايد نه اداره ارشادواين براساس قانون است نه سليقه لذاخبرنگاران گرامي قدرخودشان رابدانندالبته نكته قابل توجه ديگر عدم حضورخبرنگاران و اشخاص رسانه اي مطرح درروز انتخابات همجون آقايان بناگر.غلامي .كرم زاده .بابايي.حبيب نتاج .كمالي…..قابل تامل است جا داردآقاي جوادي باسعه صدر و درايت مديرانه خويش اين موضوع رابررسي و آسيب شناسي نمايند تا انجمن سمت وسوي جامع نگر به خودبگيرد توفيق يكايك عزيزان را از پيشگاه حضرت دوست خواستارم

  7. ای خبرنگاران مظلوم
    الان اگر یک مقامی یه مسوولی در یکجا انتخاب می شد زمین و زمان را با پارچه و بنر پر می کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *