سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: مقابل پاناما کار راحتی نداریم و باید به فکر 3 امتیاز این بازی باشیم.

سایت فدراسیون فوتبال، علی صانعی در گفت و گو با امیر حسین پورمحمد مدیررسانه ای تیم ملی فوتسال از اهمیت و حساسیت دیدار این تیم مقابل پاناما یاد کرد و گفت: بازی ایران مقابل پاناما کاملا حساس و مهم است و ما برای 3 امتیاز این بازی به میدان می‌رویم.

وی افزود: با توجه به اینکه پاناما یکی از دو دیدار گذشته خود را با پیروزی مقابل مراکش پشت سر گذاشته است و با برتری مقابل ایران به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد، انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم ما دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان خاطر نشان کرد: بازی سخت، سنگین و حساسی مقابل پاناما داریم اما امیدواریم با کسب پیروزی مقابل این تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم. با اینکه با یک مساوی هم به مرحله بعد صعود می‌کنیم اما برای پیروزی و کسب 3 امتیاز به دیدار پاناما خواهیم رفت.

صانعی از غیبت احتمالی مسعود دانشور در دیدار مقابل پاناما خبر داد و گفت: به احتمال فراوان مسعود دانشور در این بازی تیم را همراهی نخواهد کرد. البته ما تعدادی بازیکن یک اخطاره داریم که باید با دقت بازی کنیم تا آنها برای دیدارهای مرحله بعد دو اخطاره نشوند. بازیکنانی چون محمد طاهری، حمید احمدی، علی اصغر حسن‌زاده و افشین کاظمی که اتفاقا از نفرات اصلی و تاثیرگذار ما هستند.

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی فوتسال کشورمان با ترکیب اصلی و کامل به دیدار پاناما خواهد رفت، افزود: پاناما تیمی قدرتمند است که گرچه از نظر تاکتیکی قوی نیست اما با تکیه بر تکنیک و قدرت بدنی بازیکنان خود عملکرد خوبی تا به اینجای مسابقات داشته است. تیم پاناما در مصاف با اسپانیا حتی یک دقیقه پا پس نکشید و تا دقیقه 40 جنگید.

صانعی افزود: تیم اسپانیا در مصاف با پاناما با استفاده از تجربه بازیکنان خود توانست به نتیجه مورد نظر دست یابد. تیم پاناما در نیمه دوم بازی با اسپانیا حریف خود را در دقایق زیادی تحت فشار قرار داد و تنها 3 گل دریافت کرد و 2 گل هم به ثمر رساند. ما بدون شک کار آسانی مقابل پاناما نداریم.

وی در پایان تصریح کرد: فعلا فقط به صعود فکر می‌کنیم و رسیدن به این هدف تنها با پیروزی مقابل پاناما میسر می‌شود. تمرکز ما در شرایط فعلی روی بازی با پاناماست و اگر به غیر از این فکر کنیم قطعا به مشکل خواهیم خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *