معاون اداری مالی، رییس دانشکده علوم پایه وعلوم انسانی واحد شهرری معرفی شدند
خبرگزاری آنا: مراسم معارفه معاون اداری و مالی، رییس جدید دانشکده علوم پایه و رییس جدید دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری در دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا،کیانوش فتحی واجارگاه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری در این مراسم با اشاره به هفته دولت، گفت: یاد شهدای دولت به ویژه شهید رجائی وشهید باهنر را گرامی میداریم وشایسته است که مدیران سیره این دو شهید بزرگوار را به عنوان یک الگو در زندگی خویش در نظر بگیرند.

وی در ادامه با یادی از شهدای جنگ تحمیلی بیان کرد: آرامش امروز ما حاصل تلاش و فداکاری های شهدای جنگ تحمیلی است که یاد این عزیزان را نیز ارج می نهیم .

رییس واحد شهرری، روحیه همکاری به همراه رابطه دوستانه، رضایت دانشجویان، اساتید و کارکنان را از اولویت های کاری دانشگاه دانست و از معاونان و روسای جدید خواست سعی کنند در راه رضای خدا که همان رضایت خلق می باشد گام بردارند.

حجت الاسلام دادگر، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد شهرری هم مسئولیت های سازمانی را امانتی الهی خواند و با بیان اینکه انجام مراسم تودیع و معارفه مطابق با اخلاق اسلامی ودینی ما مسلمانان است، همدلی و محبت بیش از پیش را در بین مسئولین آرزو کرد.

در این مراسم که با حضور جمعی از اعضاء هیئت رییسه واحد شهرری برگزار شد از زحمات مرجانی، یوسفی و سیستانی پور قدردانی و شهروز فرجاد بیله سوار به عنوان معاون اداری و مالی، باقر زاده به عنوان رییس دانشکده علوم پایه و فیاضی به عنوان رییس دانشکده علوم انسانی معرفی شدند.

One thought on “شهروز فرجاد بیله سوار معاون اداری و مالی واحد شهر ری شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *