با توجه به اقدام غیرقانونی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در خصوص صدور حکم انتصاب سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی آمل برای احدی از کوهنوردان شهرستان و درج و نشر آن در گروههای مجازی و همچنین سوالات و ابهامات بوجود آمده در این خصوص از سوی تعدادی از کوهنوردان به اطلاع میرسانیم آنچه در درجه نخست دارای اهمیت بوده و از جایگاه مهمی برخوردار می باشد رفتارهای قانونی بوده که در این خصوص فقط قانون به عنوان فصل الخطاب تلقی میگردد و همگان می بایست به قوانین موضوعه نظام جمهوری اسلامی تمکین نموده و هیچ کس اجازه رفتارهای غیرقانونی و خارج از روال قانون نخواهد داشت.
همانطوریکه همگان اطلاع دارند سرپرست هیات کوهنوردی آمل طی یک فرایند قانونی انتخاب شده و درحال حاضر آقای “علی اسماعیلی” از پیشکسوتان کوهنوردی شهرستان می باشند .ضمن اینکه یادآوری می گردد صدور ابلاغ رئیس هیات شهرستان ها (طبق قوانین وزارت ورزش و جوانان و آیین نامه هیات های ورزشی ) از سوی رییس هیات متبوع در استان صورت می گیرد و اداره ورزش می تواند در این خصوص پیشنهاد دهنده باشد .
لذا اقدام به یک رفتار غیرقانونی جهت صدور حکم سرپرستی برای یک هیات ورزشی (آنهم توسط سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان) امری غیرقانونی بوده و جز تضعیف این رشته ورزشی در شهرستان و ایجاد بدبینی ،اختلاف و تشویش اذهان ورزشکاران و همنوردانمان دستاورد دیگری نخواهد داشت . ضمن این که چنین رفتارهای فراقانونی در دولت تدبیر و امید که توصیه اکید مسؤلان نظام به حرکت در مدار قانون می باشد هیچ جایگاهی نداشته و نخواهد داشت.
لذا ضمن دعوت همگان به حرکت در مسیرهای قانونی و داشتن انضباط اخلاقی بخصوص برای کسانی که می بایست الگوی اخلاق برای سایرین باشند. تاکید می نماییم سرپرست هیات کوهنوردی شهرستان آمل جناب آقای علی اسماعیلی بوده و موضوع اقدامات غیرقانونی سرپرست اداره ورزش آمل از طریق مراجع قانونی درحال پیگیری می باشد.
روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مازندران

One thought on “اقدام غیرقانونی سرپرست اداره ورزش شهرستان آمل”
  1. اایشون حالا رئیس اداره ورزش و جوانان هستند.حکم ریاست ایشون صادر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *