فرمانده سپاه ناحیه آمل از اجرای حدود 600 برنامه ویژه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در سپاه شهرستان آمل خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار شعبان علی حیدریان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد برنامه با تشکیل ستادهای ویژه و براساس روز شمار انقلاب در سطح شهر و روستاهای آمل برگزار می شود.

وی گفت: خبرنگاران رسانه های شهرستان می توانند برای همکاری و بهتر برگزار شدن برنامه های سپاه در طول سال، نقدهای سازنده و پیشنهادهای راهبردی ارائه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل ادامه داد: سپاه ناحیه آمل دراین راستا نشستهای ویژه ای را با روسای دانشگاههای شهرستان داشته تا از توان دانشجویان دربرنامه های پژوهشی برای کاربردی کردن آن استفاده کند.

به گفته حیدریان، در زمان فعلی وعصر دانشهای گوناگون، مبنا وروکیرد انجام کارها باید پایه علمی وعملی قوی داشته باشد.

وی به ظرفیت فراوان مجموعه ورزشی سپاه آمل برای جذب رده های مختلف سنی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون مجموعه های روباز و سالنی ورزشی سپاه در سالهای اخیر افزایش خوبی داشته و این امر می تواند به رشد ورزش و سلامت جامعه کمک کند.

حیدریان افزود: شرکت حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن ماه پایان بخش برنامه های این دهه با عظمت و نمایش بزرگ اقتدار نطام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل، گرامیداشت دهه مبارکه فجر و بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را سرآغاز تحولات جهانی و بیداری اسلامی در منطقه دانست و تصریح کرد: هم اکنون این پیروزی الگو و مدلی برای مستضعفان جهان شده است.

حیدریان افزود: دهه فجر امسال همانند سالهای گذشته دارای ویژگیهایی است و با مناسبتهای گوناگونی تقارن دارد که مهمترین آن میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *