هراز نیوز :سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد علی آسودی در یادواره 35 شهید محله اسپه کلای آمل در مسجد ابوالفضل (ع) با اشاره به حماسه اسلامی مردم آمل در 6 بهمن سال 60 گفت مردم با بصیرت و ایستادگی در برابر حمله دشمنان ایستادند وهمین شاخص ها بود که مردم آمل را در سال 60 واداشت که منافقین ودشمنان داخلی می خواستند با آبرو ودین مردم بازی کنند آنان را بشناسند ودر مقابل آنها بایستند وحماسه ای بیافرینند که تا دنیا باقی است دنیا آنرا فراموش نکند واگر شما مردم آمل به موقع وارد نمی شدید شاید تاریخ این شهر به گونه ای دیگر رقم می خورد .

کمال نیوز نوشت :معاونت فرهنگی وتبلیغاتی سپاه کل کشوربا اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه امروز مسئله شعب ابی طالب مطرح نیست بلکه بدروخبیر مطرح است افزود ما 33سال است که درتحریم هستیم ودشمن دارد ماراتهدید می کند وآنچه راکه از دستشان برآمده است انجام دادند اما مردم، این مملکت را بهتر از گذشته پیش بردند ودشمن در اشتباه است.

وی گفت شرایط امروز ما شرایط بدر وخیبراست وامریکا باید بداند که اگر بخواهد تهدیداتش را عملی کند این مردم در مقابل آنان خواهد ایستاد. آسودی با اشاره به اینکه استراتژیک ایران جهانی شده است افزود آمریکا واروپا در شرایط بسیاربد وبحرانی اقتصادی به سرمی برند وآمریکا برای بیرون آمدن ازاین وضعیت وتوجه نمودن افکار عمومی مردم  خود اروپا را فشار می آورد که ماراتحریم کند و غافل از اینکه همین کشورهای اروپائی به آمریکا نه گفتند.

معاون فرهنگی وتبلیغاتی سپاه کل کشور بابیان اینکه کشورهای اروپائی به نفت ما محتاجند افزود ما می توانیم گلوگاه اقتصادی رادر جهان بدست بگیریم وامروزپایگاهی نیست تا از برد موشکی ما بدور باشد وتمام فشار دشمن دراینست که مردم را از نظام جداکند تا مقاومت مردم را بشکند زیرا این انقلاب الگو ومدلی برای جهان اسلام ومستضعفین گردیده است.

وی گفت با فشاری که دشمنان درباره انرژی هسته ای وارد کردند نتوانستند به آن اهداف شوم شان برسند و دست به ترور وشهادت دانشمندان جوان زدند ونمی فهمند از اینکه با یک ترور دانشمند هسته ای 600 دانشمند دیگر راه آنها راادامه می دهند. آسودی در خصوص حضور حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس افزود تمام امید دشمنان و عوامل داخلی اینست تادر زمان انتخابات بین مردم  درگیری ایجادکنند تا مردم حضورکمتری را درانتخابات داشته باشند وما در طول 33 سال از پیروزی شکوهمند اسلامی ثابت کردیم تا پای انقلاب وشهدا در میان باشد با حضور حداکثری در انتخابات شرکت خواهیم کرد تا توطئه های دشمنان داخلی وخارجی را به یاس ونامیدی تبدیل کنیم.

وی در پایان از مردم درخواست نمود تا نماینده ای را به مجلس بفرستند که دل در گروه اسلام ،راه امام وشهدا در سرداشته باشند .دراین مراسم جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل ، رئیس شورای اسلامی شهر ،مسئولین ،خانواده های شهدا ،بسیجیان و مردم اسپه کلا حضور داشتند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *