جزئیات شلیک گلوله توپ به پارک سپاهانشهر تا شنبه اعلام می‌شود.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه حادثه شلیک گلوله جنگی در پارک سپاهان شهر در دست بررسی است، گفت: جزئیات و نتایج بررسی این حادثه تا روز شنبه به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.
به گزارش ایرنا ، فضل‌الله کفیل صبح پنجشنبه اظهار کرد: روز چهارشنبه اتفاقی در سپاهانشهر روی داد که براساس آن در کمتر از چند دقیقه عوامل چهار سرقت از بانک مسکن این شهر دستگیر شدند. وی افزود: اما پس از آن با فاصله زمانی اندک، اتفاق ناخوشایند اصابت یک گلوله جنگی در پارک این شهر روی داد که شناسایی مبدأ این گلوله توسط یک گروه از کارشناسان در حال انجام است.کفیل با بیان اینکه به لطف خدا این گلوله در پارک سپاهانشهر اصابت و این حادثه هیچگونه تلفات جانی در پی نداشت، گفت: بلافاصله پس از این حادثه استاندار اصفهان دستور بررسی دقیق حادثه توسط یک گروه از کارشناسان خبره را صادر کرد و این گروه در حال بررسی موضوع هستند.
فرماندار اصفهان درباره نوع گلوله فرودآمده در پارک سپاهانشهر گفت: نوع این گلوله قابل شناسایی است اما نیروهای خبره باید در این باره اظهارنظر کنند.
وی تعداد گلوله فرود آمده در سپاهانشهر را یک عدد اعلام و تأکید کرد: برخلاف آنچه توسط برخی رسانه‌ها اعلام شده، تنها یک گلوله جنگی در سپاهانشهر فرود آمده و در اطراف مرکز تجاری این شهر (سیتی سنتر) گلوله‌ای فرود نیامده است.
فرمانده پلیس استان اصفهان نیز از انفجار یک شیء ناشناخته در پارک بزرگ سپاهانشهر خبر داد. سردار عبدالرضا آقاخانی با تأیید خبر انفجار در سپاهانشهر به مهر گفت: «این انفجار در پارک بزرگ این شهر اتفاق افتاده است.»
وی با بیان اینکه در حال حاضر کارشناسان در حال بررسی این شیء هستند، ابراز داشت: «خبرهای تکمیلی در مورد میزان و نوع مواد این شیء منفجر شده اعلام می‌شود.»
بنابر این گزارش، حوالی ظهر روز چهارشنبه یک گلوله جنگی در پارک سپاهانشهر فرود آمد که صدای مهیب آن، ساکنان منطقه را وحشت‌زده کرد. برخورد این گلوله، چاله‌ای به عمق 30 سانتیمتر و قطر 80 سانتیمتر در زمین ایجاد کرد.
یکی از شاهدان به ایرنا گفت: برخورد این گلوله به زمین با گرد و خاک همراه بود و ترکش‌های ناشی از آن به درختان و اطراف برخورد کرد.
روابط عمومی استانداری اصفهان نیز در اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد: بنا به دستور استاندار، این موضوع توسط یک تیم کارشناسی در حال بررسی است.

One thought on “رازگشایی ازاصابت گلوله توپ به پارک سپاهانشهر”
  1. به نام خدا
    با سلام
    افراد مغرض و عوامل تکفیری بدانند که نیروهای سپاه و سربازان گمنام امام زمان عج آنها را به شدیدترین سزای اعمالشان خواهند رساند. ایران جای این بازیها نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *