در حالی که مردم در انتظار بخش دوم افشاگری های بی سابقه نود هستند، فشارها از سوی مراکز مافیایی در حال افزایش است تا این حرکت بزرگ متوقف شود.

مشرق:هفته گذشته شاهد برنامه ای از نود بودیم که بی تردید یکی از بزرگ ترین و به یاد ماندنی ترین تولیدات سیمای جمهودی اسلامی بود. آنجا که پرده ور افتاد و مردم واقعیت هایی از فوتبال این مرز و بوم را دیدند که شاید تا کنون حتی درباره آن نشنیده بودند.
این برنامه به قدری رو به جلو بود که می توان آن را (به سوای بحث نحوه اجرا که خارج از این بحث است) نمونه ای از برنامه های مطلوب ورزشی سیما دانست. این برنامه می تواند سرآغاز تولیدات ورزشی دیگری باشد که همواره از سیمای انقلابی انتظار می رود؛ اما چرا این ادعا می شود و آن اجرای نود مورد تحسین قرار می گیرد؟

وقتی می توان برنامه ای را انقلابی و عدالت خواهانه تصور کرد که حرکتی در جهت اصلاح مفاسد و معایب داشته باشد. در حقیقت، برنامه هفته گذشته نود که امشب نیز ادامه خواهد یافت، نزدیک ترین تولید رسانه ملی در این جهت طی سال های سال بوده است.

این برنامه را وقتی کنار سایر برنامه های ورزشی سیما و حتی بسیاری از قسمت های دیگر نود بگذارید، متوجه موضوع می شوید. چه بسیار برنامه هایی که اگر ساخته نیز نمی شد، صرفه جویی در هزینه های سیما بود؛ اما این قسمت کاری کرد، کارستان.

افزایش فشارها بر مدیران سیما

این حرکت افشاگرانه نود و عادل فردوسی پور، حتی اگر موجب تجویز نسخه ای برای فوتبال ایران نشود، مهلک ترین ضربه ای بود که به جریان های فساد وارد شد. همین نیز موجب افزایش فشارها بر مدیران ارشد رسانه ملی و شیکه سه سیما شده است. هدف این گروه کاستن از تندی و شدت حملات این برنامه در پخش امشب آن است.
براساس اخبار دریافتی، حتی برخی جریان ها تلاش دارند تا مباحث را به انحراف بکشند که البته، مدیران شبکه سه سیما به حمایت از برنامه نود هفته گذشته پرداخته اند. اکنون که ساعاتی تا اجرای قسمت دوم این بخش نمانده، فشارها در حال افزایش است؛ اما امید می رود ایستادگی صحیح و اصولی مدیران رسانه ملی ادامه یافته و این ماجرا زمینه ساز تحولاتی بزرگ در بخش ورزش شود تا سایر تولیدات نیز با چنین تحولی روبرو شوند.

امشب، بار دیگر شاهد پرده برداری از مفاسد فوتبالی خواهیم بود که چون بادکنکی باد شده است؛ به دروغ. وقت آن رسیده تا این حرکت برنامه نود فراگیرتر شده و سایر برنامه ها و شبکه های صدا و سیما جمهوری اسلامی نیز از رخوت خارج شده و حقایق را به مردم بازگو کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *