هـراز: نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران، نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

در فراخوان نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی از مردم کشورمان دعوت شده تا عکس و فیلم‌های کوتاه خود با موضوع سفر گردشگری، طبیعت‌گردی، جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی، تاریخی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و آداب و سنن ویژه نوروز را برای شرکت در این جشنواره ارائه کنند.

در این جشنواره پس از داوری‌های لازم، عکس‌های برتر انتخاب شده و به صاحب آثار هدایایی تعلق می‌گیرد.

علاقه‎مندان می‌توانند عکس‌های خود را با ارسال مستقیم عکس و فیلم کوتاه به ایمیل festival@tourismiran.ir، آپلود بر روی صفحه شبکه اجتماعی مختلف و یا انتخاب بخش ویژه جشنواره توریسم ایران در پرتال جامع گردشگری به آدرس www.tourismiran.ir در جشنواره شرکت دهند.

نام صاحب اثر و تعلق عکس یا فیلم به مناطق مختلف با درج نام الزامی است؛ مهلت زمانی انتشار و ارسال عکس و فیلم سفرهای نوروزی تا 30 فروردین‎ماه امسال بوده و آثار ارسالی به نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی از سوی هیئت داوران مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرد و به برگزیدگان جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود.

هدف از برگزاری نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی، معرفی جاذبه‌های گردشگری و میراثی ایران به مردم سراسر کشور و افکار عمومی دنیا، گردآوری بانک اطلاعاتی جامع از زیبایی‌ها و جاذبه‌های ایران، تشویق و ترغیب مردم به تصویربرداری و معرفی جاذبه‌های شهرهای محل اقامت خود به مسافران است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *