استاندار مازندران خبر داد

توسعه تردد دریایی بین شهرهای مازندران در سال 94 �استاندار مازندران با اشاره به حضور گسترده گردشگران در مناطق مختلف استان گفت: تردد دریایی بین شهرهای مازندران در سال 94 توسعه مي يابد.
ربیع فلاح جلودار در مراسم بهره ‌برداری از قطار دوم ساری – مشهد در اداره کل راه آهن شمال گفت : مردم مازندران شایسته بهره‎مندی از خدمات بیشتری هستند و این مردم عاشق و ارادتمند ثامن الحجج  امام رضا (ع) هستند.
وی افزود: سالانه اقشار زیادی از مردم مازندران برای زیارت امام هشتم شیعیان عازم مشهد مقدس می‌شوند.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه راههاي ريلي استان نیاز به بازنگری دارند، تصریح کرد: افزایش قطارهای مسافری خط ساری – مشهد امری پسندیده بوده و يكي از نیازهاي اساسی مردم در حوزه حمل و نقل ریلی است.
فلاح برقی‌کردن قطارهای راه آهن شمال را خواستار شد و افزود:  سهم حمل و نقلی ریلی راه آهن شمال در کشور باید به جایگاه بهتر و مناسب‌تری ارتقاء يابد.
وی با اعلام اینکه مازندران به واسطه گردشگرپذیر بودن همواره با معضل جدی ترافیک مواجه است، گفت: این استان گردشگرپذیر نیازمند توجه بیشتر در حوزه ارتقا زیرساخت‌های حمل و نقل و جاده  است.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه تردد دریایی بین شهرهای مازندران را در سال 94 از فرح آباد ساری به دریای رامسر پيگيري خواهيم كرد ، گفت: با تقویت گردشگری دریایی، ترافیک جاده هاي استان روان خواهد شد.
وی با اعلام اینکه قالب رفت و آمدهای شهری در کشورهای توسعه یافته دنیا از طریق قطارهای شهری است، گفت: با تقویت این ناوگان، بسیاری از معضلات ترافیکی در استان رفع می‌شود.
استاندار مازندران با بیان اینکه گردشگری یکی از اساسی‌ترین شاخص‌های توسعه ای استان است، تصریح کرد: باید از همه زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی، دریایی و هوایی برای توسعه مراودات همکاری و اقتصادی استفاده شود.
فلاح با اعلام اینکه هنوز به نحو شایسته ای از زیرساخت‌های بنادر مازندران استفاده نمی‌شود، گفت: بندر امیرآباد به عنوان بزرگ‌ترین بندر تجاری در حوزه غلات محسوب می‌شود  و اين بندر مي تواند از حمل و نقل ريلي براي توسعه اقتصادي و زمينه سازي براي صادرات و واردات بهره ببرد 


توسعه تردد دریایی بین شهرهای مازندران در سال 94
توسعه تردد دریایی بین شهرهای مازندران در سال 94
توسعه تردد دریایی بین شهرهای مازندران در سال 94
توسعه تردد دریایی بین شهرهای مازندران در سال 94
توسعه تردد دریایی بین شهرهای مازندران در سال 94

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *