احمد ناطق نوری که تا امروز 7 دور نمایندگی مردم نور را در کارنامه دارد، پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس نهم‌ می‌گوید: در داخل هیچ گروهی محدود نمی‌شوم.

به گزارش  فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور، احمد ناطق نوری که 7 دوره نمایندگی مردم نور را در کارنامه خود دارد، صبح امروز سه‌شنبه در چهارمین روز از ثبت‌نام از کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه باید همه پایبند به ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی باشیم، اظهار داشت: ولایت فقیه گم شده تاریخ ما بود که پیدا شد بنابر این باید قدر آن را دانسته و به این فصل‌الخطاب عمل کنیم.

وی در خصوص این سؤال که در کدام لیست وارد انتخابات می‌شوید، خاطرنشان کرد: تا به امروز خود را در داخل هیچ گروهی محدود نکردم و من در گروه مردم قرار دارم.
من یک فرد روستایی هستم که مردم مرا انتخاب کرده‌اند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا در لیست اصلاح طلبان قرار می‌گیرد یا نه، با خنده اظهار داشت: حتی ذی‌الجوشن هم مرا در لیستش قرار می‌دهد.

وی درباره کارهای که در زمین مانده و قصد دارد آن را در مجلس نهم پیگیری کند؛ تصریح کرد: کاری که بنده در مجلس نهم دنبال خواهم کرد دغدغه مردم است که در مورد مباحث اقتصادی است بنابر این باید با دولت هماهنگی کرده و وضعیت اشتغال و اقتصاد کشور را سامان دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *