هـراز نـیـوز: اکبری مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوا نوردی کشور به همراه عزت الله یوسفیان نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان آمل وجمعی از مسوولان از محل احداث پروژه فرودگاه آمل در ایستگاه تحقیقاتی گاودشت بازدید کرد.
هـراز نـیـوز: اکبری مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوا نوردی کشور به همراه عزت الله یوسفیان نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان آمل وجمعی از مسوولان از محل احداث پروژه فرودگاه آمل در ایستگاه تحقیقاتی گاودشت بازدید کرد.
سلام
ايشان چهارسال پيش هم در مورد فرودگاه صحبتهايي كردند
پس لطفا نگيد تبيلغاته انتخاباتي مي باشد
ايشان هر وعده اي رو دادند در حال به سرانجام رسيدن ميباشد
و ما هم چنين نماينده پر تلاشي رو ميخواهيم كه در مجلس در كمسيون برنا مه و بودجه كمسيون تلفيق و….. حرف براي گفتن داشته باشد
ايشان يكي از نمايندههاي پر قدرت مجلس ميباشند
خدا خيرشان دهد انشاله به هرچه دست ميزنند طلا شود
خسته نباشی نماینده سختکوش و پرتلاش آمل اشااله که موفق باشید و هرچه زودتر آمل دارای فرودگاه بشه
خیلی جای تعجب و شگفتی داره که به طور همزمان نمایندگان آمل و بابل و محمود آباد در کمتر از یک هفته اعلام کردن که دارن در شهرشون فرودگاه احداث میکنن!!! در صورتی که همین سه فرودگاه مازندران هم زیان ده هستن چطور سازمان هواپیمایی کشوری با احداث سه فرودگاه در فاصله کمتر از نیم ساعت از هم موافقت میکنه؟ این امکان نداره… مگر اینکه یک چیزی در حد نشست و برخاست هواپیماهای سمپاش باشه… که توی هر روستایی میشه ساخت.. باید واقع بین بود. بنده به عنوان شاغل در دستگاه های دولتی استان عرض میکنم سند آمایش سرزمینی چیزی به نام فرودگاه بین المللی یا در حد متوسط در آمل وجود ندارد.. در آینده فرودگاه بینالمللی ساری به عنوان فرودگاه اصلی شمال مطرحه و روی نوشهر و رامسر هم در مازندران داره مطالعه میشه. اخیانا یک فرودگاه دیگه در محمود آباد در حد متوسط که اون هم به خاطر مهیا بودن زیر ساخت ها هست اما اگه ارتش موافقت کنه که بعیده … ولی فرودگاه کوچک رو که گفتم توی هر روستایی میشه درست کرد. ما همه آرزوی پیشرفت آمل رو داریم اما واقعیت رو بیشتر دوس داریم و میخوایم بر اساس اون به شهرمون خدمت کنین.. یا علی
خب یک عکس از این دشت که قرار است در آن فرودگاه بنا شود نشان می دادید، همش که عکس این آقایان را ردیف کردید. این دیگر چه کار حرفه ای سایت است؟!
لایک به نظر قافی
مترو که در حال اتمام است. فرودگاه هم شروع شد . انتحابات هم شروع خواهد شد.بعد هم ……..نخود نخود هر که بره خونه خود . ای با با. عقل هم یار خوشی است.
یاسرآملی عزیز دمت گرم حرف دل رو زدی…..مسئول محترم هرازنیوزلطفاتمامینظراترو بذارید روی سایت باشه چون بااین حرکتتون فکرهای بدمیکنن درموردشما…..ناطق نوری درنور عاقبت ازصحنه نمایندگی شهرستان کنار رفت لطفا عاقلانه فکرکنید….بی طرففففف
دکتر یوسفیان تشکر
دوستان نمیدونم دارن درباره چی بحث میکنند دارین میبینین اقدامات فرودگاه رو بعد میگین انجام نمیشه؟!!!!
واقعا دنبال چی هستین ؟؟
چقدر باید به خاطر جریان بازی های سیاسی اقدامات را به عقب گرد ببریم؟؟
اخه چرا نباید به فکر پیشرفت باشیم؟
این اقدامات که داره انجام میشه واقعا و منصفا عالین و باید همه حامی این گونه اقدامات باشیم و قدر دان تلاش و کوشش های تمامی عزیزان…
خداقوت
سلام به همه دوستان
لطفا کمی با دقت نظر بیشتر به اتفاقاتی که در اطرافتان در حال وقوع می باشد بنگرید و مسائل را با دید وسیع تری مورد بررسی قرار دهید.
کمی با بررسی موقعیت مکانی زمین پیشنهادی برای احداث فرودگاه، یقینا به نتایج زیر خواهید رسید که نشان از عدم توجیه برای این طرح خواهد بود؛
۱- فاصله بیش از ۳۰ کیلومتر از شهر آمل
۲- جاده ای دوطرفه با تصادفات فراوان و تلفات جانی متعدد در طول سال.
۳- عبور از محله های روستایی برای رسیدن به فرودگاه
۴- عبور از راه های روستایی با وجود تردد حیوانات اهلی
به موارد فوق میتوان؛
۱- تأخیرات عادی شده در پروازها
۲- صرف وقت برای تشریفات معمول سوار شدن و پیاده شدن از هواپیما
۳- صرف زمان برای رسیدن به فرودگاه با در نظر گرفتن موارد ۴ گانه فوق
۴- مدت زمان پرواز را هم اضافه نمود
با این شرایط، حداقل زمان صرف شده « با توجه به صرف وقت در هر کدام از موارد فوق » نزدیک به ۴ ساعت خواهد بود. در این صورت آیا بازهم همشهریان آملی تمایلی به استفاده ز فرودگاه خواهند داشت؟
غیر از موارد فوق، نظرتان را به نکات دیگری نیز جلب می نمایم.
۱٫ اخیرا نماینده نور و محمود آباد نیز برای دو منظوره کردن فرودگاه موجود در محمود آباد اقداماتی را انجام داده اند
۲٫ نماینده مردم بابل هم پیگیر اجرایی شدن احداث فرودگاه از قبل طراحی شده در روستای احمد کلا هستند
اگر نماینده نور و محمود آباد موفق به دومنظوره کردن فرودگاه موجود شود و آقای نیازآذری هم بتواند موافقت احداث فرودگاه را بگیرد، بعید میدانم دیگر مسافری برای این فرودگاه باقی بماند، البته لازم میدانم خدمتتان معروض بدارم که یکی از مسئولین جهاد کشاورزی استان مازندران که شخصا در برنامه بازدید از مکان در نظر گرفته شده (منطقه گاو دشت) برای احداث فرودگاه حضور داشت گفت: مسئول هیئت اعزامی از سازمان هواپیمایی کشور به دو دلیل با احداث فرودگاه موافقت نکردند! ۱) شیب زمین ۲) وجود تپه های بلند و کوه های مرتفع.
در ادامه باید عرض کنم هیئت اعزامی پس از نامناسب بودن زمین پیشنهادی، به محل دیگری رفتند ( آب بندان روستای وسطی کلا) که ظاهرا آن مکان را مناسب دانستند.
در پایان، باتوجه به تمام مطالب گفته شده نتیجه گیری را به وجدان بیدار خودتان واگذار می کنم و از شما می پرسم آیا توجیه برای این طرح وجود دارد؟
ضمنا این نکته را هم یاد آور می شوم که برای هزینه کردن از بیت المال باید توجیه قابل قبولی ارائه گردد تا مبادا در روز قیامت و در محکمه عدل الهی که راه فراری برای هیچ کسی وجود ندارد، ما نیز مستوجب مجازات شویم
اینکه گاودشت برای بندپی غربی هست درست…لیکن این منطقه مرز بین بندپی و امل هست.زمینش هم جان میده برای فرودگاه حالا یوسفیان پیگیر بشه یا نیاز آذر و ناصری فرقی نداره واقع این زمین حیف که فرودگاه نخوره.