هراز نیوز: سردار میرشکار يكي از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با بيان اينكه اقتدار امروز ما حاصل مجاهدت‌هاي شهدا، رزمندگان و بسيجيان است، گفت: امروز سلاح دشمن تغيير كرده است و سلاح مقابله ما هم بايد تغيير كند، ما بايد بصيرت ديني خود را بالا ببريم.

سردار«عليجان ميرشكار» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در نشست بصيرتي ايثار و شهادت كه به مناسبت هفته بسيج در استانداري مازندران برگزار شد، به بيان اهداف تشكيل بسيج مستضعفين پرداخت و گفت: تشكيل بسيج اگرچه در تاريخ پنجم آذر ماه سال 1358 بود، اما به واقع شكل گيري بسيج همزمان با شكل گيري انقلاب بوده است و در مقطعي كه ابرقدرتها در جهان داعيه‌داري مي‌كردند امام فرمان تشكيل بسيج مستضعفين را صادر نمودند.

وي افزود: بعد از شكل گيري انقلاب دشمن همه نيروي خود را به كار گرفت تا ضربه‌اي به انقلاب بزند اما نتوانست و در نهايت جنگ تحميلي را عليه ايران اسلامي آغاز كرد كه در اين مقطع بسيج نمود بيشتري پيدا كرد.

سردار ميرشكار تاكيد كرد: بعد از جنگ تحميلي هم عده‌اي مي‌گفتند جنگ تمام شده است ديگر نيازي به بسيج نيست اما امام راحل فرمان تشكيل بسيج دانشجويي و بسيج طلاب را صادر كردند.

وي تصريح نمود: امروز دايره بسيج از ديدگاه مقام معظم رهبري اين است كه هر كسي كه در دل خواهان پيشرفت خود، ملت و نظام اسلامي است او بسيجي است.

وي از بصيرت، اخلاص و عمل به موقع و به اندازه به عنوان سه ويژگي مهم  بسيجيان ياد كرد و گفت: بسيج ريشه دار است، بسيج سير تكاملي دارد و ثمره بسيج اين همه پيشرفتي كه بدست آمده است.

وي با بيان اينكه اقتدار امروز ما حاصل مجاهدت‌هاي شهدا، رزمندگان و بسيجيان است، اظهار كرد: امروز سلاح دشمن تغيير كرده است و سلاح مقابله ما هم بايد تغيير كند، ما بايد بصيرت ديني خود را بالا ببريم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *