هراز نیوز به نقل از نگاه: انتخابات هیات رییسه نظام مهندسی آمل که با حضور پرشور مهندسان این شهر برگزار شده بودحواشی بسیاری به همراه داشت. این حواشی که در روز انتخابات با اعتراض مکرر کاندیدای مختلفو حامیانشان همراه بود پس از انتخابات نیز هم همچنان ادامه داشت.

در همین راستا شنیده شده شده که کاندیدای معترض به نتیجه انتخابات امروز صبح در ساری حاضر شدند و مستندات تخلفات گسترده در انتخابات نظام مهندسی آمل را به هیات رییسه نظام مهندسی ارائه کردند و طی جلسات مختلفی که از صبح تا این لحظه برگزار شد به نتیجه ی مشخصی نرسیدند.

مهندس پژمان عزیز زاده ؛ ابراهیم قریشی ؛ مجید ابراهیمی از صبح در ساری و در محل ساختمان مرکزی نظام مهندسی حضور داشتند و به تخلفات گسترده انتخابات و دخالت های یکی از مدیران شهری در روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا اعتراض کردند و مهندس احمد شیرازی نیز عصر امروز به جمع معترضین به نتیجه انتخابات پیوست.

مهندس فرشید لیتکوهی و رضا سلیمانی که با اکثریت آرای مهندسین به هیات رییسه نظام مهندسی شهرستان آمل راه یافته بودند نیز عصر در ساری و در محل برگزاری جلسات حاضر شدند و ضمن انتقاد از تخلفات احتمالی از این امر اظهار بی اطلاعی کردند.

شنیده های نگاه نیوز حاکی از این است که کاندیدای معترض و پیروز انتخابات هم اینک به آمل برگشته اند و هیات مدیره نظام مهندسی استان در حال بازبینی فیلم ها و جمع بندی مستندات میباشد و نتیجه نهایی را امشب و یا فردا به اطلاع عموم میرساند.

نگاه نیوز مطلع شده که یکی از اعضای هیات مدیره نظام مهندسی استان معترضین به نتیجه انتخابات را به خویشتنداری دعوت کرده و از آنها خواسته تا این مشکل را در آمل و بصورت درون خانوادگی حل و فصل کنند ؛ اما در راه روهای ساختمان نظام مهندسی استان بین کاندیدای پیروز و معترض انتخابات درگیری لفظی صورت گرفته است.

در همین راستا شنیده شده که در بازشماری اولیه آرا تغییراتی در نتایج صورت گرفته بواسطه آن ابراهیم قریشی جای خود را به پژمان عزیز زاده داده و رییس دوره قبل نظام مهندسی آمل مجددا به هیات رییسه نظام مهندسی راه یافت ؛ اما گویا این برای معترضین کافی نبود و آنها از تخلفات انتخابات نظام مهندسی مدارک مستندی نظیر فیلم و عکس  در اختیار دارند و  به کمتر از ابطال انتخابات رضایت نمیدهند.

معترضین به نتایج انتخابات نسبت به دخالت ؛ تخلف و جانبداری یکی از مدیران شهری آمل که در هیات اجرایی برگزاری انتخابات حضور داشت اعتراض کردند و خواستار رسیدگی به این تخلفات شدند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود

2 thoughts on “تخلف در انتخابات نظام مهندسی آمل”
  1. جای حمهندس اج مهدی کاظمی دینان (مداح محترم اهل بیت) خالی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *