هراز نیوز: امروز روز دعا، نیایش و تضرع به درگاه خداوند است، روزی که هیچ کس نباید از درگاه خدا ناامید باشد و همگان را خداوند مورد بخشش قرار می‌دهد.

امروز همه دعا کردند که غافلان و گناهکاران هم به جمع خوبان بپیوندند تا موانع رحمت خدا کنار برود، زیرا گناه سدی محکم بر بارش نزولات آسمانی می‌بندد.

عصر امروز مردان و زنان مومن و خداجوی مرکز استان مازندران همزمان با سایر ملت مسلمان ایران اسلامی دعای پرفیض عرفه را با حال و هوای خاصی قرائت کردند.

مردم شهرستان ساری به ویژه جوانان در کنار بقعه امامزاده عباس (ع) این شهرستان که یکی از امامزادگان شاخص استان مازندران به شمار می‌رود جمع شدند و دعای عرفه امام حسین(ع) را با شور خاصی قرائت کردند.

در این مراسم معنوی زنان و مردانی که آرزو می‌کردند کاش این لحظات را در عرفات بودند با قرائت دعای عرفه با امام زمان (عج) همنوا شدند.

مردم خداجوی مرکز استان مازندران در آیین دعای عرفه اشک ریختند و به یاد حج امام حسین (ع) و قربانی روز عاشورا بر سر و سینه خود زدند.

دعای عرفه امام حسین (ع) با صدای مداحان اهل بیت از جمله قاسم رنجبران و علی نثاری در آستانه امامزاده عباس (ع) ساری قرائت شد.

گفتنی است، مراسم دعای عرفه همه ساله در امامزاده عباس (ع) ساری برگزار می‌شود و مردم شهرستان‌های مختلف استان و حتی استان‌های دیگر برای شرکت در این مراسم حاضر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *