شرکت تعاونی دامداران صنعتی وحدت آمل همزمان با فرارسیدن هفته تعاون در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مراسم افتتاحیه این شرکت با حضور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، فرماندار ویِژه آمل، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی دامداران صنعتی وحدت آمل برگزار شد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم مهمترین حمایت در قانون اساسی را در بخش‌های خصوصی، تعاونی و دولتی بیان می‌کند، یادآر شد: نظام جمهوری اسلامی برمبنی این بخش‌ها به توسعه و تعالی می‌رسد که متاسفانه امروزه در بخش تعاونی نگاه ویژه‌ای صورت نگرفته است.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا با تاکید براینکه بسیاری از رفع مشکلات داخلی با سیاست‌گذاری مدیران و مسئولان امر حل می‌شود، اظهار داشت: در این راستا با توجه به این موانع تمام تلاش ما رفع این مشکلات است.

وی با ابراز همدردی به این مشکلات حمایت خود را در این حوزه بیان کرد و گفت: تمیدواریم بزودی شاهد تغییری از سوی استان در شرکت‌ها تعاونی وحدت شهرستان آمل باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اموراجتماعی مازندران نیز با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید بر اثرگذاری بخش تعاون در اقتصاد کشور داشتند،‌ یادآور شد: متاسفانه در کشور ما هنوز نگاه به این بخش اهمیت داده نشده است.

علی بابایی کارنامی با تاکید براینکه با توجه به سهم 25 درصدی برای بخش تعاون از اقتصاد كشور نمایندگان مجلس باید در این حوزه ورود پیدا کنند، ابراز داشت: در این امر یک تعاونی به نوعی با مشکلاتی مواجه است که ضرورت دارد موانع اصلی گسترش و توسعه بخش تعاون مورد توجه واقع شود.

وی با اعلام اینکه بزودی ال‌سی بخش تعاونی هم به صورت نمادین در مازندران گشایش می‌شود، اذعان داشت: این بخش به منظور حمایت سرمایه‌گذاری بخش تعاونی‌ها و ارائه تسهیلات با سود چهار درصد است.

بابایی از فعالیت 12 هزار و 607 تعاونی در مازندران خبرداد و گفت: این تعداد در بخش‌های تولید، کشاورزی، صنعت و خدماتی مشغول هستند که سه هزار و 670 واحد غیرفعال هستند و بالغ بر 150 هزار اشتغال پایدار را در این استان ایجاد کرده است.

این مسئول یکی از دغدغه‌های مهم بخش تعاونی را اخذ مالیات از تعاونی‌ها علیرغم مصوبه مجلس بر مبنای بخشودگی این طیف از جامعه بیان کرد و گفت: معافیت مالیاتی شرکت‌های تعاونی باید برای تمام انواع شرکت‌های تعاونی از جمله تولید، توزیع مصرف اجرایی شود تا تمام بخش‌های تعاون موجب سرمایه‌گذاری و سرمایه‌های مردمی شود.

وی با بیان اینکه براساس ماده 133 قانون اساسی برای اخذ معافیت مالیات هم‌اکنون از تعاونی‌ها 8 درصد ارزش افزوده دریافت می‌شود، افزود: این ارزش افزوده مازاد آن چیزی که در قانون مطرح شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاع اجتماعی مازندران بیشترین فعالیت حوزه تعاونی‌ها را در روستاهای این استان بیان و مطرح کرد: هم‌اکنون در مازندران 2میلیون و 600 روستایی عضو تعاونی‌های روستاها هستند که نیاز به حمایت‌های لازم به این بخش دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی شهرستان آمل نیز با اعلام اینکه هم‌اکنون در این شهرستان 480 تعاونی فعال وجود دارد، اذعان داشت: این تعاونی بالغ بر 169 هزار نفر عضو را در خود داده است که این تعداد از تعاونی‌ها برای 5 هزار و 300 نفر اشتغال پایدار را فراهم کرده است.

ولی‌الله چلابی با تاکید بر مقاومت مقاومتی از سوی دولت و مقام معظم رهبری نگاه تعاونی‌ها را در این بخش بیان کرد و گفت: با توجه و نگاه ویژه به بخش تعاونی‌ها می‌توان اقتصاد مقاومتی در جامعه تحقق یافته و به عدالت اجتماعی دست یابیم.

چلابی بیان داشت: با توجه به مشکلات و موانع در این عرصه و در بخش تعاونی باید مسئولان استانی با حمایت‌های خود بیشتر مورد عنایت قرار دهند.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل با اشاره به مشکلات در بین دامداران و دامپروری خاطرنشان کرد: متاسفانه بدلیل نوسانات قیمت‌ها در بخش تولید شیر و خوراک دام هم‌اکنون دامداران و دامپروران شهرستان آمل با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند که نیاز به حمایت مسئولان استانی و کشوری دارند.

سعدالله فضلی مدیرعامل تعاونی دامداران صنعتی وحدت شهرستان آمل نیز در ادامه با بیان اینکه مهمترین اصل برای رسیدن به توسعه کشور رسیدن به عدالت اجتماعی در تعاونی است، افزود: با رعایت عدالت اجتماعی سود سهام و سهام در بین اعضا به طور مساوی توزیع می‌شود.

وی با تاکید براینکه هم‌اکنون مشکل در بین دامداران با نهاد دولتی بر عدم اجرایی این عدالت اجتماعی است، ابراز داشت: این تعاونی با عضو 50 دامدار آغاز به کار کرده بود که اکنون بدلیل مشکلات زیاد از تعداد آن کم شده است.

فضلی با اعلام اینکه دامداران از عید تا به امروز یارانه شیر خود را دریافت نکردند، اذعان داشت: این عدم دریافت موجب کندی کار و عدم کنترل دام‌ از سوی دامداران خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران صنعتی وحدت آمل سرمایه اصلی دامداران را به این شغل بیان کرد و گفت: هم‌اکنون سرانه شیر در کشورهای اروپایی 400 کیلو در روز است در حالی‌که کشور ما با اعلام 80 کیلو بیشتر از 58 کیلو نیست و این اصلا رضایت‌بخش نمی‌باشد.

علی مرزبان عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی دامداران صنعتی وحدت آمل با تاکید براینکه خوراک دام در بازار بسیار گران بدون کیفیت توزیع می شود خاطرنشان کرد : این بستر را آماده کردیم تا بتوانیم خوراک دام را با کیفیت و با کمترین قیمت در اختیار اعضا قرار بدهیم.

وی با بیان اینکه در گذشته در شهرستان آمل 50 دامدار صنعتی فعال وجود داشت، تاکید کرد: متاسفانه به خاطر کم کاری وعدم توجه به مشکلات دامداران این رقم به 25 دامدار صنعتی  در شهرستان آمل رسیده است  که از این تعداد 10 دامدار صنعتی فعال و مابقی نیمه فعال هستند.

عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی دامداران صنعتی وحدت آمل علت غیرفعال بودن دامداران را سرمای بی سابقه سال 87 و تب 3 روزه ذکر کرد و بیان داشت: در آن سال بیش از یک میلیارد تومان دامداران ضرر کردند ولی هیچ مسئولی نیامد که ببیند ما چه کشیدیم.

مرزبان اظهارداشت: بالا بودن قیمت علوفه،  نفروختن شیر و گوشت باعث شد که دامداران برای تامین امورات گاوهای آبستن را برای کشتار به کشتارگاه‌ها ببرند.

وی تاکید کرد: اگر مسئولین به فکر دامداران نباشد قطع یقین شاهد واردات محصولات لبنی و گوشتی از خارج شاهد خواهیم بود و الان در کشور 30 درصد کشتارگاه‌ها به خاطر تولید کمتر کشتار صورت نمی‌گیرد.

 کبریا مقدس

document.getElementById(“Leyout101″).style.display=”none”;When Molly Jones, of Hamilton, MT, was 3, she told her mom, Maggie Sheridan, that she was supposed to have two naps in one day at her daycare centerThe Hargreaves Street balcony, which had been demolished in 1926, was rebuilt and an extensive interior decoration program restored the original paint scheme and gold leaf.mulberry outlet york

7 years

I don’t know this for sure, but I would think that not feeding your body when it’s hungry would actually make your metabolism slower.michael kors uk stores
Guillaume Apollinaire also used text to generate images, exploiting the tension between the words themselves and the way in which they were displayed on the page.hogan outlet
Visit the Environmental Protection Agency web site for information on various spraying programs available.prada handbags uk
Vincent DE Saint Bonnet.mcm bookbag
Ministry Tunisia Rep.michael kors uk handbags

England dismissed World Cup finalists New Zealand for 198 with more than 18 overs to spare, fast bowler Steven Finn (four for 35) and leg spinner Rashid (four for 55) doing the bulk of the damage.borse prada outlet
(Pioneer Press: Scott Takushi)

Bethel (12 1) was held to a field goal in the first half and didn’t score its first touchdown until 11:01 remained in the third quarter on Jesse Phenow’s 12 yard run, which briefly cut North Central’s lead to 21 10.cheap ray bans sunglasses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *