در دومین مرحله از جمع آوری قلیان در آمل، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با سرکشی از 21 واحد صنفی موفق به جمع آوری 145 عدد قلیان شدند.

سرهنگ محمد صادق پهلوان فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خصوص این خبر گفت: با تشدید فعالیت های انتظامی در قالب طرح عملیاتی برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی قلیان در شهرستان آمل، مرحله دوم این طرح به اجرا در آمد.

وی بیان داشت : ماموران اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل و نظارت بر صنوف در این مرحله با 4 اکیپ از 21 واحد صنفی سفره خانه و قهوه خانه در سطح شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ پهلوان افزود: نتایج حاصله از دومین مرحله اجرای این طرح صدور اخطار پلمپ برای 9 واحد و پلمپ 4 واحد بوده است که از این اماکن 145 عدد قلیان جمع آوری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان با اعلام استمرار اجرای این طرح در طول سال ضمن تقدیر از تعامل مشارکت شهروندان در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی از آنان خواست: هرگونه موارد مشکوک اعم از سرقت، مواد مخدر، قاچاق، و … را با تلفن 110 به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی شهرستان آمل اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *