هراز نیوز – سرهنگ پهلوان  در گفت با خبرنگار هراز مطرح کرد : چهارنفر از اعضای باند سرقت منازل و ادوات کشاورزی که بعد از سرقت اموال مسروقه را دفن می کردند و بعد  از مدتی آن را می فروحتند دستگیر شدند .

سرهنگ محمد صادق پهلوان  فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با اعلام این خبر گفت با شروع فصل زراعی و استفاده کشاورزان از ادوات کشاورزی در زمینهای زراعی چهار نفر از سارقان حرفه ای با کمین در اطراف زمین های کشاورزی با استفاده از فرصت به دست آمده اقدام به سرقت ادوات کشاورزی میکردند .

وی افزود با دریافت گزارش مبنی بر سرقت اینگونه ادوات و همچنین سرقت از منازل کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با تشکیل تیم عملیاتی با بررسی شیوه سرقت ها و انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس فردی به نام امیرحسین – و را به عنوان مظنون به سرقت شناسایی کردند .

پهلوان ادامه داد با تحت نظر قراردادن فرد مظنون و اطمینان از انجام سرقت ها توسط وی در اقدامی غافلگیرانه متهمدستگیر شد .

وی گفت متهم در بازجویی های پلیس به 11 فقره سرقت با همکاری و همدستی 3نفر از دوستان خود اعتراف کرد

سرهنگ پهلوان خاطر نشان ساخت با اعتراف سرکرده باند سرقت هر 3 همدست وی به نام های غلامرضا- م ،اصغر ق ،ورضا – م، شناسایی  ودر اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند .

فرمتنده انتطامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان که داخل یک باغ در اطراف شهرستان آمل بود 3قبضه سلاح شکاری و تعدادی لوازم منزل و ادوات کشاورزی که توسط سارقان در زیر خاک مدفون شده بودند کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند از کلیه شهروندان عزیز درخواست می شود در صورت اطلاع از هر گونه سرقت ،شرارت و…. مراتب را با تلفن 110 اعلام نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *