IMG_1643-1024x682

 

هراز نیوز : جشن اولین سالگرد دولت تدبیر و امید در آمل با حاشیه های زیادی همراه بود انتخاب این صندلی برای استاندار مازندران که روحیه تجمل گرایی ندارد جای تامل دارد

صندلی

9 thoughts on “عکس / صندلی متفاوت آقای استاندار !”
  1. من اونجا بودم حادثه پیش اومد و برنامه ادامه پیدا نکرد

  2. اگر روحیه تجمل گرایی ندارد، پس برای چی در آنجا جلوس کردند!!!؟؟ می رفتند روی صندلی های معمولی می نشستند! این دیگر چه تعبیر خنده داری است که نوشتید!!؟!

  3. صندلی ضد بمبه احتمال داشت بجای اشک آور بمب گذاری میشد اونوقت آقای آجودانی قاتل استاندار میشد برای تجمل نبود نه این فکرا رو نکنید گناه داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. آقای احمدی نژاد در سفر به لبنان پشت برای سخنرانی در آن شرایط سخت لبنان که همه واقفید چه خطری وجود داشت پشت شیشه ی ضد بمب جهت سخنرانی نرفتند……..

  5. آیا این صندلی را آقای استاندار با خود آورذه است یا دور قاب چینها فراهم کرده اند؟

  6. چاپلوسی در حد جام جهانی
    باریک ا…

  7. بيانات مقام معظم رهبري در رابطه با نكوهش تجمل گرائي گفت:

    ضعف هاى ما , خطرهائى است كه در سر راه ماست و در اين مدت وجود داشته است و بايد بعدها جلوى اين ها را بگيريم. اولين ضعف ما گرايش به دنياطلبى بود كه گريبان بعضى از ماها را گرفت. بعضى از ما مسئولين دچار دنياطلبى شديم، دچار مادي گرائى شديم؛ براى ما ثروت، تجمل، آرايش، تشريفات و اشرافي گرى يواش يواش از قبح افتاد. وقتى ما اين جور شديم، اين سرريز مي شود به مردم. ميل به اشرافي گرى، ميل به تجمل، ميل به جمع ثروت و استفاده‌ى از ثروت به شكل نامشروع و نامطلوب، به طور طبيعى در خيلى از انسان ها هست. وقتى ما خودمان را رها كرديم، ول كرديم، دچار شديم، اين سرريز مي شود به مردم؛ در مردم هم اين مسئله پيدا مي شود.ازي درباره فرهنگ صحيح اقتصادي و اقتصاد مقاومتي در رسانه ملي و پرهيز از تبليغ و ترويج تجمل گرايي .

    مقام معظم رهبری

  8. تو این شرایط بد اقتصادی و سیاسی ما به دنبال چه چیزهای ساده و پیش پا افتاده ای هستیم به جا نقد و بررسی و انتقاد و پیشنهاد اساسی عملکرد افراد داریم روی ظواهر و چیدمانهای و المانهای پیش پا افتاده تبادل نظر میکنیم .
    البته امیدوارم که ناراحت نشده باشید رفقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *