ادراه کل اوقاف مازندران رتبه سوم کشور را در تحقق اولویت های ویژه و اجرای برنامه های مصوب سال 1392 سازمان اوقفا کشور کسب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، ادراه کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در راستای اولویت های ویژه و اجرای برنامه های مصوب سال 1392 که از سوی سازمان اوقاف به اداره کل اوقاف مازندران ابلاغ شده بود توانست رتبه سوم را کسب کند.

 

گفتنی است، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در بین 31 استان کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داده است که پس از استان های تهران و اصفهان حائز رتبه سوم گردید.

 

این رتبه براساس نتایج بازرسی به عمل آمده از میزان تحقق اولویت های ویژه و اجرای برنامه های مصوب سال 1392 اوقاف مازندران از سوی سازمان اوقاف معرفی گردیده است.

 

همچنین در پنجمین مجمع سراسری مسئولان و مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که روز گذشته در تهران برگزرا شده بود، طی مراسمی از مجموعه اوقاف مازندران به مدیرکلی حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است، مدیرکل اوقاف مازندران لوح سپاس خود را پس از حائز رتبه سومی اوقاف مازندران در بین استان های دیگر کشور از نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف کشور دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *