مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري آمل از جمع آوري بیش از 45 تن خاک و نخاله ساختمانی در روز از نقاط مختلف شهر آمل خبر داد .
به گزارش هراز نیوز ، محمد للهي مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل اظهار داشت : با توجه به گسترش شهر نشینی و به دنبال آن عملیات ساخت و ساز و فعالیت ساختمانی روزانه بطور متوسط بیش از 45تن خاک و نخاله ساختمانی در شهر آمل تولید می شود كه توسط اين سازمان جمع آوري مي شود .
وی در ادامه افزود : خوشبختانه عملیات جمع آوری این ضایعات نخاله به شکل مکانیزه انجام می شود و در حال حاضر 5 دستگاه خودروی خاک و نخاله در سطح شهر فعالیت می نمایند که در این خصوص نزدیک به 30 عدد باکس مخصوص جمع آوري خاک و نخاله در نظر گرفته شده است .
للهی در این زمینه تصریح کرد : تولید این میزان خاک و نخاله ساختمانی سبب شده است که محل تخلیه خاک و نخاله ما رو به پایان باشد و نهایتاً تا اخر امسال بیشتر گنجایش نخواهد داشت و اگر اقدامی در این زمینه صورت نگیرد و محل مناسبي انتخاب و تامین نگردد با مشکلات عدیده روبرو خواهیم شد .
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري آمل افزود : خاک و ضایعات ساختمانی رها شده در شهرها و حاشیه آنها خطرات بسیار زیادی برای محیط زیست و سلامت شهروندان در پی دارد که می تواند باعث مشکلات ریوی برای شهروندان گردد که علاوه بر آن سبب نازیبایی منظره شهر و بعضاً بروز سانحه نيز می گردد .
وی همچنین یادآور شد که اکیپ های ویژه ای در خصوص نظارت بر تخلیه غیر مجاز وجود دارد که بطور شبانه روزی اقدام به گشت زنی می نمایند و در صورت مشاهده با متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد و برابر ضوابط و مقررات قانون مدیریت پسماند شهرداری آمل اخذ جریمه ، توقیف خودرو از طریق مراجع قضایی اقدام خواهد شد .
للهی در پايان افزود : شهروندان عزیز آملی به هنگام تخریب ساختمان و تولید نخاله ساختمانی مي توانند ضمن تماس با شماره تلفن 2229014 سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل نسبت به درخواست مخازن با ظرفیتهای مناسب برای مدت مورد نیاز اقدام تا پس از تحویل و بارگیری و اعلام مجدد به سازمان پسماند شهرداری آمل نسبت به بارگیری و تخليه نخاله و خاک اقدام گردد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *