سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران از برگزاری بیش از 120 جلسه نقد کتاب در سال 93 در کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

به گزارش هراز نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، عبدالحسین باقری سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه مفید در جامعه و ترغیب و تشویق نویسندگان و علاقمندان به حوزه نشر کتاب، جای خالی جلسات نقد کتاب در استان احساس می شود، اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، کتابخانه های عمومی استان محافل نقد کتاب را بطور منظم و در فضایی حرفه ای برای علاقمندان برپا خواهند نمود.

وی افزود: طبق برنامه مدون فرهنگی کتابخانه های عمومی استان در سال 93، بیش از 120 جلسه نقد کتاب در استان برگزار خواهد شد که 4 جلسه نقد کتاب کشوری، 8 جلسه نقد کتاب استانی و مابقی شهرستانی خواهد بود.

باقری با بیان اینکه جلسات استانی و شهرستانی با محوریت کتاب ها و نویسندگان بومی انجام می شود، ابراز امیدواری نمود: با حضور پررنگ نویسندگان، ناشران، منتقدان و علاقمندان به حوزه کتاب، شاهد تقویت حوزه نشر، نویسندگی و مطالعه مفید در جامعه باشیم.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران استقبال از این جلسات در سال های گذشته را یادآور شد و افزود: تقاضاهای فراوانی از سوی اقشار مختلف جامعه و همینطور رسانه ها داشته ایم که وجود این دغدغه ها در برنامه ریزی مناسب تر جهت اجرای این نشست ها بسیار تاثیرگذار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *