هراز نیوز :آیین اختتامیه اولین  جشنواره تی تی در بخش‌های عکاسی، شعر، موسیقی و تئاتردر تالار اریکه آریایی  برگزار شد.

آیین اختتامیه با حضور عزت الله یوسفیان نماینده مردم آمل ، سید جعفر رسولی سرپرست فرمانداری آمل ، لطف ا الله آجدانی مدیرکل اموزش وپژوهش ونماینده استاندار مازندران ، رحمانی امام جمعه آمل ، ابراهیمی مدیرکل ارشاد ،خسروابراهیم زاده رییس شورای اسلامی شهر و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب هنر و رسانه با حضور 1000نفری مردم فرهنگ دوست امل برگزار شد .

در آیین اختتامیه در بخش موسیقی تی تی   به صورت غیررقابتی   از گروه‌های اجراکننده آثار با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

در بخش عکاسی نیز سه اثر شایسته تقدیر و سه اثر نیز به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند که در این رشته آثار عکاسی وحید ضرغامی، هاشم بروشک و عرفان پرقوه شایسته تقدیر و نسیم دهقان، کوثر بابایی و داریوش منصوری به ترتیب برگزیده‌های سوم تا نخست بخش عکس معرفی شدند.

در بخش شعر نیز هیئت داوران بدون در نظر گرفتن اولویت سه اثر و سه شعرسعید یعقوبی ،محمد شاد ،جواد سیفی شاعران آملی را برتر اعلام کرد.

در بخش تئاتر نیز در قسمت  طراحی بروشور الیاس حقیقی از نمایش آغوش خاکستر تجلیل شد، در بخش طراحی صحنه مرتضی صادقیان از نمایش مرگ در می‌زند برتر شد و شقایق قایی‌پور و یاسر داوودی از نمایش آغوش خاکستر عنوان بهترین بازیگر زن و مرد این جشنواره را به دست آوردند.

هیات داوران در بخش کارگردانی و موسیقی تئاتر نیز هیچ اثری را شایسته احراز رتبه ندانستند.

حاشیه ها 

حضور و استقبال پرشور مردم قبل از آغاز آیین اختتامیه  در سالن اریکه تا حدی بود که دقایقی تا قبل از شروع برنامه تمامی 1000 صندلی تالار آریکه پر شده بود و فقط چند صندلی وی آی پی خالی مانده بود .

مجری  برنامه امام جمعه دابودشت را با مدیرکل فرهنگ وارشاد مازندران اشتباه گرفت و به او خیر مقدم گفت  ، برای جبران این سوتی  به حضار بیان داشت که این دونفر خیلی باهم شبیه اند .

فرشید خطیبی مجری برنامه  دوباره به پس از ورود مدیرکل ارشاد مازندران به اوخیر مقدم گفت : اورا دکتر  ابراهیمیان خطاب کرد وبعد از چند دقیقه خودش را مورد سرزنش قرار داد وگفت ایشان دکتر ابراهیمی هستند .

البته شمار سوتی های اواز دست خودش هم دررفته بود .

خسروابراهیم زاده رییس شورای شهر آمل در سخنانش از حمایت شورا وشهرداری از هنر وفرهنگ شهر خبرداد وگفت : قول میدهیم اولین فرهنگ سرا شهر را تقدیم شما بکنیم حاضران با تشویق های فراوان اورا همراهی کردند .

یوسفیان ملا نماینده مردم امل پس از ارائه گزارشی کوتاه از آخرین دستاورد هایش برای آمل خطاب به هنرمندان گفت به من یاری بدهید تا یک حرکت ماندگار برای هنرآمل انجام دهم نمی دانم شما مشکل ساختمان وبنا دارید ویا طرح فرهنگی باید بهمن کمک بدهید تا اقدام کنم  .

وقتی نوبت به سخنرانی آجدانی مدیر کل آموزش وپژوهش استانداری رسید تعدادی از مسوولان حاضر در جلسه سالن را ترک کردند.

 آجدانی در سخنانش ضمن تقدیر بسیار از محمدی رییس ارشاد آمل جایگاه فعلی فرهنگ وهنر شهر آمل را شایسته ندانست .

آجدانی در سخنانش از رسولی یاد کرد والبته تاکید بر سرپرست بودن اودر سمت فرمانداری آمل داشت .

مدیر کل ارشاد که برای سخنرانی روی جایگاه حاضر شد تعدادی از حضار سالن  را ترک کردند اما ابراهیمی با لبخند گفت قصد سخنرانی ندارد وبیش از 5 دقیقه وقت جلسه را نمی گیرد.

وی وعده داد : سال آینده این جشنواره در سطح استانی برگزار شود .

فداییان خواننده و هنرمند شهیر مازندارنی پس از اجرای زیبایش از محمدی رییس ارشاد آمل تقدیر کرد وگفت من فقط به خاطر آقای محمدی آمده ام وافسوس خورد چرا در بابل نباید چنین فضایی برای هنرایجاد شود .

مریم اکبر پور هرازنیوز

16 thoughts on “برگزیدگان جشنواره تی تی مشخص شدند +حاشیه ها”
  1. برادر هراز نیوز شما که اکثر کامنت ها رو کار میکنین چرا جوابی که بنده میدم رو حذف میکنین؟ خدای نکرده توهینی که نکردیم فقط در جهت تنویر افکار و در جواب دوستانی بود که یک طرفه به قاضی رفته بودن. آقا ما از شما انتظار بیشتری داریما! یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *