سفر اخیر “محمود احمدی‌نژاد” به مشهد و دیدار صبح جمعه وی با مسوولان ستادهای انتخاباتی و حامیان دانشجویی و رسانه‌ای وی، شائبه آغاز فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی وی را پررنگ کرده است. احمدی‌نژاد در مشهد از مهدویت و نقش انقلاب اسلامی در پررنگ شدن بحث ظهور در میان ملت‌‌ها سخن گفته است. حامیان وی هم درصددند برنامه سخنرانی برای احمدی‌نژاد در استان‌ها تدارک ببینند.

به گزارش جهان، در جلسه تنظیم برنامه سفرهای وی پیشنهاد شده به مناسبت 13 رجب و یا 27 رجب وی سفری به شهر قم داشته و در این شهر سخنرانی نماید. رئیس‌جمهور سابق همچنین در دیدارهای اخیری که با حامیان خود داشته است، در پاسخ به این سوال که آیا در نگاه شما نسبت به “مشایی” تغییری به وجود آمده یا خیر؟ گفته است: ” این را که خودتان می‌دانید، من یعنی مشایی و مشایی یعنی من.”

محمود احمدی‌نژاد در همین حال، گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور تهیه کرده و با آمار و ارقام مدعی شده که ادامه چنین روندی باعث نابسامانی و نگرانی خواهد بود. وی این گزارش را برای برخی مسوولان ارشد نظام ارسال کرده است.

One thought on “سخنان جدید احمدی‌نژاد درباره مشایی/ نگرانی از اقتصاد کشور”
  1. عملکرد بد یکساله ی دولت روحانی این خطر را به جریان تفکر سیاسی در ایران وارد می کند که اقبال عمومی خواسته یا ناخواسته به احمدی نژاد راغب بشه. چرا که حداقل چهار سال می گذره و مردم فراموش می کنند که ریشه های بحران اقتصادی ایران در دوره احمدی نژاد و با تفکرات خام سیاسی این اقا ریشه دوانیده و اکنون با بی کفایتی دولت حاضر در عرصه ی اقتصادی فشار اقتصادی مضاعف شده و تا کنون هیچ حرکت جهادی مشخصی در این خصوص رقم زده نشده و حماسه ی اقتصادی نیز تنها گرانی و فقر و فساد اقتصادی و فحشای فرهنگی بوده است.
    چه بخواهیم و چه نخواهیم تفکر احمدی نژاد ایران را با شیب بسیار تندی به ارتجاع و قهقرا خواهد کشاند، آنچنان که عملکرد روحانی در این یک سال و نادیده گرفتن قشر دردمند جامعه ایران را به سراشیبی سقوط بنیان های اقتصادی می کشاند.
    من دلم برای کودکان امروزی می سوزد که این آقایان قرار است چشم انداز زندگی آینده ی آنان را ترسیم کنند. آقایانی که در کار خودشان ماندند.
    آقایان شعار… شعار و شعار.. و ما هرچی می خوریم از شعارهایی می خوریم که هیچوقت روح عملگرائی و نظارت دقیق بر اجرای شعارها بر آنها دمیده نشده..
    خدا عاقبت همه ی مارا ختم به خیر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *