،آیت الله سید صابر جباری امام جمعه شهرستان بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره دخالت های آمریکا در منطقه افزود : دخالت در انتخابات ریاست جمهوری لبنان با هزینه های میلیارد دلاری برای به کرسی نشاندن شخصیت دست نشانده و جلادی چون جعجع در جهت نا امن کردن جوامع جهانی خصوصا اسلامی است چراکه  اگر در لبنان موفق می شدند سوریه دیگر ضعیف می شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : آنها با هزینه 5میلیارد دلاری در اکراین  این کشور را تجزیه کردند تا یک سنگر به جلو پیشرفت کنند.

جباری افزود : آمریکا به ناحق از صدور مجوز برای ابوطالبی خودداری می کندو سازمان ملل توان و جرات این را ندارد که به آمریکا حرفی بزند،برای اینکه سازمان ملل از آمریکا می ترسند و این بزرگترین نقص سازمان ملل است،سازمان مللی که خاصیت ندارد کفش کهنه ای است که باید دور انداخته شود.

آیت الله جباری در ادامه گفت : مسئولین آمریکایی برای ملت ایران پیام تبریک می فرستند این در حالی است که اموال ما را غصب کرده اند و به ما نمی دهند ، ساختمانی که در زمان طاغوت به نام بنیاد علوی در نیویورک خریداری شده است را الان مصادره می کنند ، این پیام های  تبریک به چه درد می خورد؟ حق مردم را پس بدهید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن به جای باروت با اینترنت و ماهواره به جنگ آمده تاکید کرد: اوضاع و احوال فرهنگ در جامعه ما مناسب نیست باید نظارت بیشتری به فرهنگ جامعه شود ،از خانه هایی که با دین فاصله گرفتند کم حجاب بیرون می آید که اگر نترسند بی حجاب بیرون می آیند و با پول آمریکا در خانه های تهران کلیسای خانگی می سازند برای اینکه امیدوار شدند مردم ایران را مسیحی کنند. بلاغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *