رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت: انتخابات دوره چهارم شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزار نشد.

وحید کاوه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار کرد: انتخابات دوره چهارم شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران دیروز در ساری به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزار نشد و این دور از انتخابات 26 اردیبهشت برپا می شود.

وی افزود:  به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا و رای دهندگان این انتخابات دیروز برگزار نشد و در 26 اردیبهشت رای گیری برای انتخاب اعضا با هر تعداد شرکت کننده برگزار می شود.

کاوه گفت: در این دوره از انتخاب اعضای شورا، 48 نامزد قرار است با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به تعداد مشمولانی که می توانند در انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران شرکت کنند ،خاطرنشان کرد: سه هزار و 100 نفر از اعضا نظام مهندسی مشمول رای دادن هستند و اعضایی که کارت عضویت آنان تا پایان سال 92 تمدید شده باشد می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

کاوه، ارتقا کمی و کیفی وظایف نظام مهندسی، تصمیم گیری در زمینه نوع همکاری با اداره کل منابع طبیعی مازندرن، شیلات، سازمان جهاد کشاورزی و محیط زیست را از مهم ترین وظایف شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران برشمرد.

One thought on “انتخابات نظام مهندسی کشاورزی مازندران برگزار نشد”
  1. سایت رسمی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان مازندران تعداد اعضای مشمول رأی دادن در چهارمین دوره شورای استان را 3405 نفر اعلام کرد که با تعداد اعلام شده(3100نفر) از جانب رئیس سازمان نظام مهندسی؛جناب آقای مهندس کاوه 305 نفر اختلاف دارد یعنی حدود 10 درصد کمتر !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *