هرازنیوز :جمعی از اعضای شورای اسلامی و شهردارآمل در آخرین شامگاه دوشنبه سال 92 با ساکنین و بازاریان خیابان نور به گفتگو نشستند.

در این نشست که با حضور خسرو ابراهیم زاده رئیس شورای شهر، امیرسلیمانی شهردار آمل و جمعی از اعضای شورا در مسجد چهارده معصوم خیابان نور برگزار شد، هیئت امنا مسجد و برخی از فرهنگیان و بازنشستگان این خیابان از وضعیت ترافیکی، آسفالت، پیاده رو ها و … خیابان نور ابراز نارضایتی کردند و از شورا و شهرداری خواستند که نسبت به همه خیابان های شهرنگاه عادلانه داشته باشند.

همچنین در این جلسه ابراهیم زاده و امیرسلیمانی به همه سوال های حضار پاسخ دادند و از آنها خواستند صبر پیشه کنند وبا اعتماد به شورا و شهرداری، یک سال به آنها فرصت دهند تا به وعده های خود عمل کنند.

ابراهیم زاده متعهد شد درصورتی که پس از موعد مقرر، کوتاهی از ما دیدید، هرگونه انتقادی را پذیرا خواهیم بود.

تسلیمی یکی از فرهنگیان خیابان نور بااشاره  به افزایش سمساری های این خیابان به بالای 42 فروشگاه گفت : وجود این سمساری ها موجب شد سدمعبر شهروندان در پیاده رو ها شده است.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه خیابان نور 40 سال پیش احداث شده، اکنون نیاز به ترمیم دارد.

رهنما یکی دیگر از ساکنین خیابان نور با اشاره به اینکه قرار بود در برنامه چهارم توسعه به مناطق کمتر توسعه یافته توجه بیشتری شود گفت: پروزه احداث بلواری در خیابان نور که سالها پیش به نام مقام معظم رهبری آغاز به کار کرد، هنوز به بهره برداری نرسیده است.

صلواتی نیز با اشاره به بودجه 43 میلیاردی برای فضای سبز شهر آمل اظهار داشت : اما متاسفانه این امر در خیابان نور محقق نشد.

وی افزود : از مسئولین تقاضا دارم که نگاه عادلانه به تمام مناطق شهر داشته باشند.

صلواتی همچنین به ترافیک سنگین خیابان نور در هنگام شب اشاره و از مسئولین تقاضا کرد : بیشتر به این معضلات و حل آن توجه کنند.

در ادامه همچنین سایر سخنگوها از کمبود فضای سبز، فضای مناسب ورزشی و نبود کتابخانه در خیابان نور یاد کردند و خسرو ابراهیم زاده رئیس شورای اسلامی شهر به همه سوالات و درخواست ها پاسخ داد :

وی با بیان اینکه در تقسیم بودجه و تعیین پروژه ها، نگاه منطقه ای نداریم خاطرنشان کرد : از 350 میلیلارد ریال بودجه عمرانی شهرداری، 150 میلیارد ریال به خیابان نور اختصاص داده شد.

ابراهیم زاده گفت : به همت و تلاش فرزندان شما در شورای شهراین طرح به تصویب رسید که شامل ۱۱هزار متر مربع سنگ فرش پیاده رو خیابان ،زیبا سازی همین بلوار و ساخت مجموعه ورزشی ۷ هزار متری برای مردم این منطقه در کنار باغ بیک مهدوی می شود .

رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این جلسه به شهروندان خیابان نور قول داد : ظرف 15 روز آینده مسئله زباله دور میدان فجر حل کند.

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل دراین جلسه بااشاره به اینکه خیابان نور تا کنون از پروژه های عمرانی محروم بوده است اظهارداشت : بخش عمده بودجه عمرانی 93، به خیابان نور اختصاص یافته است.

امیرسلیمانی نیز در ادامه، ساکنین و فروشندگان خیابان نور را به صبر بیشتر دعوت کرد و افزود: شهروندان نیز باید در اجرای سریعتر این پروژ ها یاری رسانند تا در بخش تملک زمین کمتر زمان صرف شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه احداث کتابخانه در حوزه وظایف شهرداری نیست گفت : اما شهرداری آمادگی دارد تا در صورت وجود زمین رایگان بنای کتابخانه را احداث نماید.

یادآور می شود در چند ماه گذشته هراز نیوز چندین گزارش خبری از خیابان نور و مشکلات آن تهیه کرده بود  که با حضور اعضای محترم شورا و شهردار پرتلاش در بین اهالی این خیابان در آستانه سال نو اقدامات خوبی در آینده نزدیک صورت گرفت .

فائزه سلیمی، هرازنیوز

 

IMAG5752

IMAG5753

IMAG5758

IMAG5761 IMAG5762

11 thoughts on “جزییات نشست اعضای شورا و شهردار با شهروندان خیابان نور آمل+عکس”
  1. همین حضور در میان مردم وپاسخگویی به آن ها می تونه بهترین نظارت بر شورای شهر وشهرداری باشه.از شورای شهر وشهرداری سپاسگذارم.

  2. اگه جواد حیدری نبود و استارت کار را نمی زند مشکل جاده نور تا حالا حل نمی شد .
    مهم این هست چه کسی اول تابوی خیابان نور را شکست بعد 30 سال

  3. با سلام و خسته نباشي خدمت شهردار خدوم و زحمت كش شهرستان آمل
    خواهش ميكنم پروژه بلوار ولايت شمالي و جنوبي رو زودتر راه بندازيد كه هم ترافيك داخل شهر آمل كم بشه و هم سطح زندگي مردم اين محله ها بالاتر بياد ….

  4. وقتی جاده نور سه نماینده قدرتمند در شورای شهر داره بیش از این باید بهش برسن؛ نائیج نژاد باتجربه و کاربلد- یوسفی نژاد توانمند و توسلی جوان با انرژای- واقعاً با داشتن این سه نماینده دوست داشتنی، ما پشتمون گرمه.

  5. دم اعضای شورای شهر و شهردار بخصوص آقای نائیج نژاد و توسلی گرم. نائیج نژاد کار خودت بود سفارشی دمت گرم

  6. حیف نیست ماشین(مگان) این شهردار خدوم رو آتش می زنند.؟

  7. کاملا تابلو هستش کل این کامنت ها رو 1 نفر گذاشته و پشتیبانی شورا و شهرداری،تو رو خدا نکنید این کا را رو

  8. خسروجان بخت خیابون امام رضا(ع)کی وا بونه؟

  9. دوستان شورای اسلامی شهرستان آمل
    شهردار محترم
    با سلام
    چرا در سکوت چرا زحمت نکشیدید با یک پارچه و بنر اطلاع رسانی نکردید ؟ مشکل باید حل بشه و انجام در عمل نه در حد گفتار دوستان و بزرگواران ، هر چند که بر من پر واضح است که توانمندید اما نقص هایی هم وجود دارد که حضورا خدمت می رسم چون به این اصل معتقدم که عیب ما رابه ما بگویید و حسن ما را به دیگران . دست مریزاد ارادتمند : علی اصغر محسنی

  10. اصغرجان قرارنیه اون وری بهووی!به فکر2سال بعد هم باش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *