هراز نیوز :لطف الله آجدانی مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران با صدورپیامی در گذشت مرحوم دکتر جوادیان را  تسلیت گفت متن یپا م بدین شرح است .

انالله و انا الیه راجعون

برادر ارجمندم جناب آقای مهندس بهزاد جوادیان

خبر درگذشت برادر ارجمندتان زنده یاد شادروان دکتر مهرداد جوادیان که به حق از سرمایه های  ارزشمند مدیریتی شهرستان آمل بودند، موجب تاسف و تالم خاطر گردید.

برای زنده یاد دکتر جوادیان که عمری را به خدمت صادقانه به مردم شریف آمل سپری کرده و همواره منشا آثار خیر وخدمات ارزنده برای این شهر بودند علو درجات و رحمت الهی و برای بازماندگان وبستگان محترم آن مرحوم و به ویژه جنابعالی، صبر و شکیبایی آرزومندم.

 لطف الله آجدانی

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران

One thought on “آجدانی :دکتر مهرداد جوادیان به حق از سرمایه های ارزشمند مدیریتی آمل بود”
  1. برادر ارجمند
    جناب آقای لطف الله آجدانی
    مدیر کل محترم آموزش و پژوهش استانداری مازندران
    حضور پرشمار و مستدام مردم فهیم و قدرشناس آمل و مراتب ابراز همدردی و تسلیت اندیشمندانی همانند حضرتعالی در طی هفته گذشته موجبات تسلی خاطر اینجانب و خانواده مرحوم دکتر جوادیان را فراهم نموده است.
    لذا ضمن سپاس و تشکر و قدردانی از حضرتعالی، تمامی دوستان و آشنایان و مردم شریف آمل امیدوارم این خانواده بتواند دنباله روی آن داغ تا ابد به دل نشسته باشد.
    تا انشاالله ارائه خدمت صادقانه به مردم و منشا آثار خیر و خدمات ارزنده به عنوان الگویی در این کشور پهناور، و به خصوص در این شهر و دیار، جایگزین خلاء های مدیریتی و فرهنگی گردد. یعنی به مصداق همان سخن معروف:
    ” قیمتی زندگی کنیم و نه به هر قیمتی زندگی کنیم.” انشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *