هراز نیوز :یکی از زخمی شدگان حادثه صبح امروز در جاده هراز، همچنان در اتوبوس واژگون شده محبوس مانده و تلاش امداد گران برای خروج و انتقال وی همچنان بی نتیجه مانده است.

محمد فضلی بخشدار لاریجان با اعلام این خبر به هراز نیوز افزود: به دلیل وضعیت خاص پیش آمده برای این مصدوم و از قرار گرفتن یکی از کشته شدگان بر روی بدن وی، امدادگران علی رغم استفاده از ابزارآلات گوناگون نظیر هوابرش، موفق به خروج و انتقال این مجروح از اتوبوس نشدند.

در حالیکه برخی از رسانه ها از کشته شدن 15 نفر در این حادثه خبر داده اند، فضلی تعداد کشته شدگان را حدود ده نفر اعلام کرد.

پروژه تعریض محور هراز که در دوره اول دولت پیشین آغاز شده بود همچنان به نتیجه نرسیده و به گفته فضلی “اگر اعتبارات به خوبی تخصیص پیدا کند، این پروژه تا دو سال آینده به اتمام خواهد رسید.”

این در حالی است که پروژه تعریض یا ایجاد خط سبقت در محور هراز از جمله طرح های موجود در طرح ماندگار دولت پیشین بوده و محمود احمدی نژاد وعده داده بود این پروژه تا پایان سال 92 به طور کامل به اتمام خواهد رسید.

اتوبوسی که ساعت ده دیشب با 20 سرنشین از گرگان به سمت تهران حرکت کرده بود، با افزودن 15 نفر مسافر در طول مسیر، ساعت 4:48 دقیقه بامداد امروز (سه شنبه 29 بهمن) در کیلومتر 85 جاده هراز در محدوده پلور، قبل از تونل زیارباغ به دره سقوط کرد.

لحظاتی قبل یک زن گرفتار شده در اتوبوس پس از ساعت‌ها  نجات پیدا کرد.

One thought on “یکی از مسافران همچنان در اتوبوس محبوس است / لحظاتی قبل : زن محبوس نجات یافت”
  1. حادثه خيلي وحشتناك و غم انگيزي بود اميدوارم خداوند به خانواده آنها صبر جميل عنايت نمايد
    ضمناً هميشه آتش نشانها را نديد ميگيرند اما خسته نباشيد آتش نشانهاي بي نشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *