نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با اشاره به کمبود نان در استان مازندران به علت قطعی گاز گفت: متاسفانه هم اکنون حدود 11هزار نفر از مشترکان گاز در آمل و بابل با قطعی گاز روبرو هستند.

به گزارش هراز نیوز ، عزت الله یوسفیان ملا در نشست علنی عصر امروز ( سه شنبه 15 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم مازندران به ویژه مردم آمل به علت بارش سنگین برق و پایین آمدن دما به 15 درجه زیر صفر با مشکلات زیادی روبرو هستند گفت: مهمترین مشکل این مناطق کاهش افت گاز است. ازطرفی دیگر به علت قطعی گاز نانوایی ها تعطیل شده و این مناطق با کمبود نان روبرو شده‌اند.از این رو وزارت کشور، وزارت نفت و شرکت گاز کشور باید برای این مشکل چاره اندیشی کنند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما برای افزایش کمکرسانی به مردم مازندران با همه مسئولان تماس گرفتیم و از کمیسیون انرژی مجلس نیز می‌خواهیم تا به یاری ما بیایند تا مردم مازندران و آمل دچار حادثه نشوند. زیرا سرما در این مناطق به زیر 15 درجه رسیده و میزان گازرسانی به شدت پایین می‌آید.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: براساس بررسی‌های انجام شده گاز رسانی به حدود 7 هزار مشترک گاز در آمل، بیش از 4 هزار مشترک در بابل و تعداد زیادی از مشترکان در ساری قطع شده است بنابراین هر چه سریعتر باید گاز مورد نیاز به منطقه تزریق شود تا شاهد بروز حادثه نباشیم./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *