استاندار مازندران به همراه جمعی از مدیران استان شب گذشته را نیز در کنار سایر مردم و امدادگران، در مصلای تنکابن به صبح رساندند و به صورت مداوم پی گیر رفع مشکلات هستند �
استاندار مازندران در تمام ساعات 2 روز گذشته در شهرهای غرب استان در کنار مردم و نیروهای امدادی و خدمات رسان، شخصاً رفع مشکلات ناشی از بارش شدید برف را مدیریت می کند.
به گزارش روابط عمومی استانداری، تاکنون هماهنگی های لازم در خصوص ارسال ماشین آلات راهداری از همه مناطق استان، تهیه و ارسال نان و وصل آب و برق این مناطق صورت گرفته است.
به دستور دکتر فلاح جلودار، نان مورد نیاز مردم شهرهای غرب استان از شهرهای مرکزی استان (بابل، بابلسر و فریدونکنار) تهیه و به این مناطق ارسال شده است.
همچنین با تهیه ژنراتورهای برق، برخی نانوایی های شهرهای غرب مازندران کار خود را آغاز کرده اند و 24 ساعته درحال پخت نان می باشند.
خبرها حاکی از آن است که برق این مناطق نیز درحال وصل شدن است و ماشین های راهداری در حال بازکردن معابر و راه های شهری می باشند.
استاندار مازندران به همراه جمعی از مدیران استان شب گذشته را نیز در کنار سایر مردم و امدادگران، در مصلای تنکابن به صبح رساندند و به صورت مداوم پی گیر رفع مشکلات هستند.
اخبار بعدی متعاقباً ارسال خواهد شد.
حضور استاندار و معاون عمرانی در تنکابن

حضور استاندار و معاون عمرانی در تنکابن

حضور استاندار و معاون عمرانی در تنکابنحضور استاندار و معاون عمرانی در تنکابن

2 thoughts on “استاندار مازندران در کنار مردم غرب مازندران +عکس”
  1. آقای استاندار به جای به صبح رساندن یک شب در مصلای تنکابن با توجه به بارش شدید برف در سال 86 و خسارات وارد شده به مردم از جمله باغداران و گلخانه داران بهتر بود تمهیداتی می اندیشید که در برف امسال خسارات به حداقل می رسید.ضمنا بهتر است فکری به حال کشاورزان زحمت کش کنید که حاصل یکسال تلاششان یک شبه از دست رفت با‌توجه به نزدیک شدن عید بهتر‌است تمهیدات لازم اندیشیده شود و وام بصورت بلاعوض و یا غیره در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد نه مثل سال 86 که فقط 300 هزار تومان کمک میشد مثل صدقه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *