هراز نیوز: همزمان با سی و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، کلنگ احداث خیابان 35 متری وصال شهر امامزاده عبدالله با حضور سرپرست ویژه فرمانداری امل، بخشدار ، شهردار و اعضای شورای شهر امامزاده عبدالله به زمین خورد.

سید مهدی فاطمی شهردار امام زاده عبدالله  در مراسم کلنگ زنی احداث خیابان وصال این شهر با تاکید براینکه شهرداری مسئولیت مدیریت شهری را به عهده دارد و باید از منظر مدیر اجرایی امور شهری به آن نظر کرد ، به شرح گزارش عملکرد 11 ماهه شهرداری پرداخت.

شهردار امامزاده عبدالله با اشاره به اینکه  بودجه سال 92 برای این شهر معادل 6 میلیارد و پانصد هزار ریال مصوب شد، گفت مبلغ 7 میلیارد ریال اعتبار به صورت وجوه متمرکز در اختیار شهرداری قرار گرفت و شهرداری در نظر دارد باقی مانده این بودجه را درجهت مسائل جاری عمرانی و خدماتی شهر به کار گیرد.

فاطمی با اشاره به تجهیز ساختمان اداری شهرداری به عنوان یکی از اقدامات شهرداری اظهار داشت واحد موتوری شهرداری امامزاده عبدالله شامل یک دستگاه سواری، وانت دوکابین، تیلر می باشد و ما در نظر داریم در آینده لودر و دستگاههای سنگین هم به آن بیفزاییم. وی همچنین از اخذ مجوز 5 نفر نیروی انسانی خبرداد و گفت در جهت ارتقا سطح کیفی نیروهای انسانی خود اقدام به شرکت و برگزاری کلاس های فنی و فرهنگی کردیم.

شهردار امامزاده عبدالله با  اعلام اینکه بودجه پیشنهادی سال 93 معادل 1 میلیارد و 300 میلیون تومان برآورد شده تصریح کرد پروانه ساخت 20 واحد ساختمانی صادر شده است که از این بین 15  پروانه در دست اقدام و 8 پرونده مفتوحه در ماده 100 داریم.

وی با اعلام پیگیری سرمایه گذاران برای ساخت پروژه های ساختمانی اذعان داشت اگر مصوبه حریم و محدوده شهری به تائید فرماندار و مسئولین استانی برسد، آمادگی لازم برای احداث مجتمع های تفریحی اقامتی در حریم و مجتمع های مسکونی در محدوده شهر وجود دارد.

فاطمی همچنین افزود تاکنون تعریض جاده، آسفالت و سنگفرش خیایان ها تا حدودی انجام شده است و درصورت اخذ مجوز لایه روبی آلشرود و استخراخ شن و ماسه آن به گونه ای که به محیط زیست آسیب نرساند، شهرداری به یک درآمد پایدار می رسد و از آن در پروژه های توسعه عمرانی شهر بهره خواهد برد.

شهردار امامزاده عبدالله با بیان اینکه طرح میدان ورودی شهر نیز تهیه و به شورای ترافیک ارسال شده است گفت اولین پروژه رسمی شهرداری امامزاده عبدالله، احداث خیابان 35 متری وصال و به طول 1.5 کیلومتر است و محدوده آن از پل بعد از شهرک تا دیستان و از دبستان تا پل اسپند نعیین شده است. همچنین طبق برآورد های اولیه در این مسیر دو پل احداث خواهد شد.

فائزه سلیمی، هراز نیوز IMAG1823 IMAG1825 IMAG1826 IMAG1828 IMAG1829 IMAG1832 IMAG1833 IMAG1835 IMAG1836 IMAG1839 IMAG1841

3 thoughts on “کلنگ احداث خیابان 35 متری وصال شهر امام زاده عبدالله به زمین خورد + عکس”
  1. اصلا از اسم شهرمان خوشمان نمی آید، همه لیتکوه را دوست دارند ولی نمی دانم چرا مسئولین بی خودی لجبازی می کنند! اسم یک شهر بخشی از هویت آن است مگر امامزاده هم می شود اسم یک شهر، هرچند مقدس و مورد احترام همه! آن هم پس از تخریب بنای زیبای آن!!
    پیش از هرگونه توسعه ناهمگون باید به فکر این شهر نوپا بود!

  2. پس کی باید این بخشدار تغییر کنه. لیتکوه نیروهای خوبی برای این مسئولیتها داره

  3. جای تاسف یک امامزاده کوچک که بنای قدیمی زیبا و خوبی داشت تخریب کردند -و اسفبار تر اینکه بعد این همه سال برای بنای جدید پیشرفتی هم حاصل نشد . ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *