هراز نیوز : در استان مازندران  نگاه برخی از مدیران شهری به روابط عمومی ، انتظاراتی نامربوط به روابط عمومی بوده  و باعث شده به دلیل عدم آگاهی درباره وظایف و تاثیرات یک روابط عمومی قوی، در انتخاب مسوولان  آن حساسیت چندانی وجود نداشته باشد.

 

  کسی که به عنوان روابط عمومی در اداره ای مشغول به کار می شود، باید با مفاهیم اولیه  و ادبیات روابط عمومی آشنا باشد، اگر مسوولش  در حوزه ارتباطات و جامعه شناسی آشنایی ندارد حداقل روابط عمومی  باید بتواند با معانی این علوم آشنایی پیدا کند و از علوم مختلف اجتماعی اطلاعات داشته باشدتا این ضعف پوشش داده شود .

بگذریم از اینکه همکنون در سطح شهرستان امل برخی از مدیران اصلا بخش روابط عمومی را قبول ندارند و معتقدند اصلا چه لزومی دارد که اتفاقات درون سازمانی برای رسانه ها بازگوشود!

سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی آمل  که در گذشته به خاطر عملکرد مناسب بخش روابط عمومی واطلاع رسانی اش یکی از رسانه ای ترین سازمان ها بوده است وبین دستگاه های سطح شهرستان واستان برتر شناخته می شده است اکنون به حال روز نگران کننده ای رسیده که بعضا مطالب درج شده در وب سایت رسمی اش موجبات خنده وشوخی کاربران را فراهم مینماید .

امید واریم مسوولان امر خصوصا جناب آقای امیر سلیمانی شهردار فهیم ورسانه ای شهر آمل در این مورد اندیشه ای جدی نمایند .

در ادامه تصویر دوسند از آخرین مطالبی که به نقل از مدیرعامل این سازمان در وب سایت رسمی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی  درج شده است  ملاحظه میفرمایید .قضاوت با شما

88881111

4 thoughts on “یکی به داد سایت آتش نشانی برسه! + عکس”
  1. ای بابا سخت نگیر دنیا دو روزه ما بخشیدیم شما ببخش

  2. حالا که چی؟ همین سایت وزین شما کلی صوتی داده مخصوصا در نوشتار وعکس که بعضی مواقع هیچ ارتباطی بینشان نبود عزیزم کل اگر طبیب بود سره خود دوا کند

  3. سوتی برادر
    توهم احتمالا از همون احمق های هستی که توساخا درس خوندی ولی کلاس نرفتی وبهت یک مدرک دادند
    خنگ خدا موضوع سوتی دادن نیست موضوع اینه که اونجا یک آدم باسواد نیست که برای آقای مدیر هامل مطلب بنویسه
    فکرمیکنند سایت هممثل بقیه کارهاشون هست که هرچی بگن مردم باید بگن چشم
    اندکی صبر سحر نزدیک است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *