رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار آمل باتفاق هیئتی متشکل از سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل ، رئیس اداره اطلاعات ، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی ، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی ، روسای ادارات آب و فاضلاب ، محیط زیست و منابع طبیعی از دپوی موقت و سایت دفن زباله عمارت بازدید بعمل آوردند و از نزدیک با چگونگی دفن زباله ها و مشکلات مربوط به آن آشنا شدند .

به گزارش هراز نیوز  ، خسرو ابراهیم زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این بازدید بر ساماندهی نحوه دفن پسماندهای شهری تاکید کرد و گفت : جمع آوری منظم و روزانه زباله ها از درب منازل و انتقال آن به سایت دفن زباله عمارت با برنامه ریزی های منظم با مدیریت سازمان پسماند شهرداری در حال انجام است .

وی افزود : به دلیل پر شدن ظرفیت سایت دفن زباله عمارت و بحرانی بودن وضعیت آن رایزنی های بسیاری با مسئولین استانی و کشوری صورت گرفته تا زمینی مناسب برای محل دفن جدید در اختیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری قرار گیرد .

 

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل نیز در این بازدید گفت : شهرداری آمل به عنوان یکی از نهادهای خدمات رسان وظایف بسیاری بر عهده دارد که چگونگی انجام آن با رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری نسبت مستقیم دارد .

 

شهردار آمل با اشاره به تلاش چندین ساله شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل برای ساماندهی سایت دفن زباله گفت : با توجه به پر شدن محل دفن زباله عمارت روزانه یکصد هزار لیتر پساب های صنعتی و 250 تن زباله خانگی از شهرستان آمل ، شهرهای همجوار و 62 روستا شامل روستاهای آمل و غیر آمل ، روستاهای شهرهای همجوار و شهرک های صنعتی به سایت دفن زباله عمارت حمل و دفن می شود که این مکان دیگر ظرفیت دفن زباله را ندارد و خطری جدی برای سلامت انسان ها و محیط زیست به شمار می رود و باید هر چه سریع تر مکانی جدید برای دفن زباله در نظر گرفته شود که این مهم یاری مسئولین استانی و کشوری را می طلبد تا مشکل زباله شهر آمل و شهرهای همجوار آن مرتفع گردد .درپایان شهردار آمل ازکلیه مسئولین که اهتمام ویژه درحل مشکل زباله رادارند تشکر و قدردانی نمودند .

 

 

 

 

 

 

One thought on “مسوولان آمل چرا به عمارت رفتند ؟+عکس”
  1. چه کسی مسئول تخلیه پساب صنعتی در این مکان است؟ مگر نه این که این پساب ها باید توسط همان تولید کننده تصفیه شود؟ اگر می توانید در این مورد گزارش تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *