پاسور ملی‌پوش هلندی کاله مازندران گفت: سطح والیبال ایران بالاست و دوست دارم لیگ والیبال ایران را تجربه کنم.
نیکو پتروس یوهانس فرریکس اظهار داشت: 32 سال سن دارم و 13 سال است که والیبال را به صورت حرفه‌ای بازی می‌کنم.
وی با اشاره به اینکه در کشورهای زیادی در تیم‌های مختلف لیگ والیبال بازی کردم، ابراز داشت: هلند، بلژیک، آلمان، فرانسه، روسیه، فرانسه، اتریش، ایتالیا، اسپانیا و لهستان از کشورهایی بود که در تیم‌های باشگاهی‌شان توپ زدم.
فرریکس با اشاره به اینکه آخرین تیم باشگاهی‌ام بووه فرانسه بود، تصریح کرد: امسال در دو تیم باشگاهی بازی کردم که اولین تیم کونه‌آ سری A ایتالیا بود و سپس به بووه فرانسه رفته و هم‌اکنون نیز در خدمت کاله مازندران در ایران هستم.
پاسور ملی‌پوش هلندی کاله مازندران با اعلام اینکه برای اولین بار به ایران آمدم و پس از شرکت در تست‌های مختلف کاله مازندران با این تیم قرارداد منعقد کردم، اذعان داشت: کاله از تیم‌های بزرگ و پرطرفدار در والیبال ایران است و خیلی خوشحالم که برای این تیم بازی می‌کنم.
فرریکس با اعلام اینکه ایران هم از کشورهای خوب در والیبال است و در لیگ جهانی نیز بازی مطلوب و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، گفت: در آینده می‌خواهم ببینم سطح لیگ والیبال ایران چگونه است، هرچند ممکن است در حد و اندازه لیگ‌های اروپایی نباشد ولی بازیکنان قدرتمندی در آن فعالیت داشته و والیبال ایران بسیار در حمله قوی است.نیکو پتروس یوهانس فرریکس
نیکو پتروس یوهانس فرریکس پاسور مطرح و تاثیرگذار تیم ملی هلندمتولد 22 دسامبر 1981 بوده و عضو تیم ملی هلند است، 343 بازی در ترکیب تیم ملی هلند را در کارنامه داشته، 193 سانتی متر قد و 86 کیلوگرم وزن دارد.
فرریکس شش دوره لیگ جهانی، پنج دوره جام جهانی و دو دوره المپیک را در کارنامه دارد و در مسابقات انتخابی المپیک 2004 در اسپانیا به عنوان بهترین پاسور این رقابت‌ها معرفی شد.
نیکو از سال 2000 تا به حال عضو تیم ملی والیبال هلند است و سابقه حضور در باشگاه‌های نولیکو بلژیک، اومنی ورلد هلند، هیپو تیرول اتریش، روزلار بلژیک، ویگل لهستان، اونیکاخا آلمریا اسپانیا، لوکوموتیو بلگرود روسیه، مورسر آلمان ، بانکا لانوتی ایتالیا و بووه فرانسه را دارد.

خبرنگار ورزشی مازندران: قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *