فرزین محمودی پاتی گفت: مشکل ترافیک شهری با ایجادپارکینگ های درون شهری و جلوگیری از پارک خودرو در حاشیه خیابان ها ، کمتر می شود.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل ، محمودی پاتی  با اشاره به تملک بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ و ۸۰ متر مربع زمین به منظور احداث پارکینگ درون شهری افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل در راستای رفع مشکل ترافیک شهری ، به تملک دو قطعه زمین اولی با مساحت  ۳ هزار و ۵۷۰ متر مربع به ارزش ۳۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جنب ساختمان نظام مهندسی آمل و دومی با  مساحت هزار و ۱۱۴ متر مربع به ارزش ۱۸ میلیارد ریال واقع در خیابان امام خمینی (ره) اتصالی آفتاب یکم – (کوچه بیمارستان حافظی ) اقدام کرد.
وی با اشاره به اینکه موضوع حمل و نقل و ترافیک شهری جزو دغدغه های اصلی مدیران شهری است،گفت: احداث پارکینگ های عمومی در شهر ها ، یکی از راه های مدیریت ترافیک شهری است .
سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل گفت: اگر به گسترش روز افزون ترافیک نگاهی دقیق و آسیب شناسانه بیندازیم ، می توان فهرست بلند بالایی از علل مستقیم و غیر مستقیم این معضل را تهیه کرد که برطرف شدن آنها نیازمند برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت با نظارت مستمر و دقیق کارشناسان امر است .
فرزین محمودی پاتی در خاتمه از شهروندان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی ، شاهد ترافیکی روان و عبور و مرور آسان در شهر باشیم .

2 thoughts on “دو پارکینگ طبقاتی در آمل”
  1. با سلام
    جناب دكتر از اينكه حلقه اتصال شهر و شورا و مردم شده ايد جاي سپاس دارد آيا بهتر نيست قبل از ايجاد پاركينگ دو طبقه به فكر روانسازي ترافيك شهر باشيد و اين زماني امكان پذير است كه گلو گاههاي نور و 17 شهريور و امام رضا(ع)باز شود تراكم ماشين ها در عصر ها آرامش را از مر دم قسمت انتهايي (خ)نور سلب كر ده است راههاي انحرافي از دانشگاه فر هنگيان خ نور به سمت خ آفتاب و مدرس هم مسكوت مانده است آيا مي شود سخن گوي محترم شهر شرحي در اين مورد داشته باشد.!

  2. با عرض سلام و خسته نباشي خدمت آقاي دكتر
    من هم با ايده شما كاملا موافقم ولي … احداث راه هاي جديد مثل پروژه بلوار ولايت جنوبي كه از خيابان نور به سمت كوچه توكلي هراز است مي تواند تاثير گذار تر از احداث پاركينگ باشد ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *