هراز نیوز:معاون راه روستايي وزير راه و شهرسازي به همراه نماينده مردم و سرپرست فرمانداري ويژه آمل از راه‌هاي روستايي اين شهرستان بازديد کرد.

بازديد سيدحسين ميرشفيع معاون راه روستايي وزير راه و شهرسازي  از پروژه‌هاي راه روستايي آمل بازديد کرد و سپس نشست تصميم‌گيري در فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

معاون راه روستايي وزير راه و شهرسازي با اعلام اينکه پيگيري‌هاي نماينده مردم آمل در مجلس و در وزارت راه و شهرسازي براي راه‌هاي روستايي روستاهاي پرجمعيت اين شهرستان منجر به اين بازديد شد، تصريح کرد: اين پروژه‌ها نياز به آسفالت و يا تکميل داشت که در بازديد از اين روستا تصميماتي گرفته شد.


سيدحسين ميرشفيع با بيان اينکه براساس ظرفيت‌هاي اعتباري باقي مانده تا پايان سال و با توجه به کمبودهاي اعتباري که براساس قانون وجود دارد تصميماتي اخذ شد، بيان داشت: در اين طرح‌ها مي‌توانيم ظرفيت‌هاي استاني و ملي را به صورت مشترک بسيج کرده و با استفاده از توان پيمانکاران برخي پروژه‌ها را به سرانجام برسانيم.


وي با تاکيد بر اينکه برخي پروژه‌ها نيمه‌تمام بودند که تصميم گرفتيم به آنها سرعت دهيم، گفت: برخي پروژه‌ها نيز نياز داشتند که با هماهنگي استانداري مازندران و با توجه به اينکه طول کمي دارند اما در رضايت‌مندي مردم موثر هستند از ظرفيت‌ها استفاده شود.

اين مسئول يادآور شد: برخي پروژه‌ها نيز در مناطقي قرار داشتند که در فصل سرد سال امکان اجراي پروژه نيست و قرار شد تصميم‌سازي و امور اداري صورت گيرد و در فصل مناسب سال اين پروژه‌ها اجرايي شود.


معاون راه روستايي وزير راه و شهرسازي با تاکيد بر اينکه بايد برنامه‌هاي مهمي در حوزه راهداري و نگه‌داري راه‌هاي روستايي انجام دهيم، افزود: راه‌هاي روستايي از لحاظ ايمني دچار مشکل هستند و نيز بيش از هشت سال از عمر آنها مي‌گذرد اما در کشور اعتبارات نگه‌داري و راهداري اين راه‌ها وجود ندارد.

وي ابراز اميدواري کرد براي سال 93 اعتباراتي در حوزه تکميل و بهسازي اين راه‌ها اختصاص يابد.

 

 

8 thoughts on “آخرین دستاورد یوسفیان برای آمل +عکس”
  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کلیه مسئولان دلسوز و زحمتکش شهرستان آمل، امید است که اینگونه اقدامات مفید و مثمر بیش از پیش صورت پذیرد تا شاهد آبادانی روستاهای شهرستانمان باشیم، چرا که الحق والانصاف روستاهای ما اصلی ترین پشتوانه و ذخایر علمی، فرهنگی، دینی و انقلابی ما هستند

  2. سلام
    خدمت بزرگان خسته نباشید دارم .
    امیدوارم در مسیر روستایی بخش کمربندی امامزاده عبداله (اسکومحله)به آمل (آغوزبن) توسط دکتر یوسفیان و نماینده وزرات کشور یعنی سرپرست فرمانداری آقای رسولی این پروژه هرچه سریعتر پیگیری شود تا مردم خیابان نور از این همه بی توجهی مسئولین شهری بخصوص بحث ترافیک کمی راحت شوند . اگر اصحاب رسانه بتوانند جایگاه سی ان جی خ نور و بحث سمساریهای این خیابان را بیشتر به چشم و گوش این بزرگان برسانند تا یک تصمیم بگیرند . قابل توجه مجمع امور صنفی که اصلا نظارتی در این زمینه انجام نمی دهند و حتی قادر به برخورد هم نیستند .در آینده نزدیک ….. ببینیم

  3. نگاه چند گانه -نگاه ضد توسعه
    گر چه مسیولین نظام در توسعه و دگر گونی مناطق رو ستایی به ویژه مناطق لاریجان زحمات بسیاری کشیده اند و اسفالت را به اقصی نقاط لاریجان رسانده اند و تا عمق دماوند پیش رفته اند و اکنون در آستانه گاز رسانی اند .
    مع الوصف این توجه به تو سعه به مناطق هلی چال -خشواش هنوز نشده است و این مناطق به جز چند نماد انقلابی هنوز نسبت به بسیاری از آیتم های توسعه محرومند .
    در جهت به سازی رو ستاهای مناطق فو ق الذکر کاری نشده و تنها راه رسمی کار شناسی شده آمل به سقر چی-هلی چال -خشواش که سر مایه های ملی برق از این مناطق می گذارد به حال خود رها شده و برای اسفالت و زیر سازی این مناطق کاری نشده حال آنکه جاده لاسم قریب 10سال و نوا و نیاک و میانده و شیخ محله و مجموعه نمارستاق از الطاف بی منت مسیولین بر خور دار شده اند که در جای خویش جای سپاس دارد با قید آنکه مسیولیت حکم می کند که نگاه توسعه مسئو لین متوازن و همه نگر باشد که حداقل به شعار آغاز انقلاب اگر از یاد نرفته باشد “لیقو م الناس بالقسط که انقلاب ما با قسط شروع شده واکنون…”نزدیک تر است .
    متاسفانه مناطق ییلاقی رو ستایی هلی چال -خشواش با توجه به اینکه مراکز بالفعل پرورش دام هستند ومی توانند باتوسعه دام پروری و کشت محصو لات کشاورزی همراه با جلب توریست به خاطر آب و هوای دلنشین به شهر و دیار و استان ما خد مات شایان کند به خاطر نگاه غیر متوازن مسئو لین رها شده است .
    و از سوی دیگر اگر مسئو لین استان و اداره راه شهرستان “محور شاهزید -خشواش-لویجان “رابرای کو تاه کر دن مسیر اختیار کنند نه تنها بودجه تخصصی احتمالی !!!؟؟؟؟به 1/2کاهش پیدا خواهد کرد بلکه مسیر جاده به 2/3کو تاه تر خواهد شد و عبور ومرور آسانتر و هزینه رفت و آمد کاهش یافته دست رسی و امداد رسانی به جنگل افزایش پیدا خواهد کرد .
    اماّبرای بیشتر مردم همچنان سئول است که مناطق لیتکوه علی رغم اینکه کانون آرای نظام هستند و پشتیبان نظام در بحرانها و شهدای بسیاری همچون سر دار شهید خجسته و نجفی و غلامیها وبسیجی بی ادعا چون شهید …داده است چرا محل بی توجهی مسئو لین است آیا میشود فر مانداری و استانداری و اداره راه یکبار دیگر به خو د آیند و به اینهمه بی مهریها به مر دم مناطق پایان دهند انشائالله

  4. آخرين دست آورد جناب هرازعزيز درآمل خيلي چيزهاست كه هنوز محقق نشد…………………………………..قابل توجه دست اندركاران فرهنگ شهر..
    روابط عمومی/ فرهنگ شهری شهرداری…………
    شهری که ادعای مرکز حکومت علویان را می کند چرا در مراسمات مذهبی چهره ی شهر تغییری نمی کند مثلا در شهادت امام علی-علیه السلام- که می بایست دور شهر را بگردی تا یک پرچم مشکی ببینی یا در جشن های شعبانیه که بعد از پایان جشن ها تازه آقایون یادشون اومد باید شهر را تزیین کنند؛ آقایون کار فرهنگی را از شهرستان همسایه یاد بگیرند.
    یا اگر بزنند بالای شهر را پارچه می بندند ولی در پایین شهر خبری از حتی یک بنر یا پرچم نیست. آیا این عدالت است؟؟؟
    شهری که ظاهر قیضه را حفظ نمی کند چطور ادعای مرکز حکومت علویان را دارد.
    آیا شده است شما یک سخنران را دعوت کنید؟ تا باعث جذب مردم شهر شود.
    آیا شده است یک جشنی برگزار کنید که مورد تایید باشد؟؟؟

    سازمان تبلیغات اسلامی……….
    کدام تبلیغات اسلامی؟ اصلا تبلیغاتی ندارد که اسلامی باشد یا غیر اسلامی. شما کجا دیدید این سازمان بیاید کار فرهنگی انجام دهد یا یک مجلس فرهنگی برگزار کند؟ درست است بودجه این سازمان نسبت به ارشاد کمتر است ولی سالی یکبار را که می تواند کاری انجام دهد.

    کلی به همه ی مسولین فرهنگی شهر
    پیشنهاد: بهتر است مسولان فرنگی شهر با هم متحد شود تا درمناسبت ها ظاهر شهر را اینطوری نبینیم.
    راستی تا بحال شده است شما(مسولان فرهنگی) به دیدار علمای شهر بروید تا از آن ها در این مورد مشاوره بگیرید؟ یا حداقل بپرسید نظرشان در این مورد چیه؟؟؟
    شهری که ادعای شهر العلما بودن را دارد چرا سخنی از علمایش در شهر دیده نمی شود تا چشم کار میکند تبلیغات است تبلیغات؟
    چون زیاد شد نشد کامل بنویسم. آخ اداره اوقاف جا موند…
    آمل ادعا نکن مرد عمل باش و بس؛ ادعا کنندگان نابود می شوند من نمی خواهم تو را ویران شده ببینم…

    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    … همون طور که می دانید سپاه آمل کار عملیاتی ندارد یا بهتر بگوییم کمتر دارد که نسبت به سپاه زاهدان بقدری کم است می شود گفت ندارد. اساسی ترین وظیفه سپاه حفظ فرهنگ انقلاب اسلامی است خصوصا سپاه آمل که کار عملیاتی ندارد.
    …. سپاه بیاید سخنرانی دعوت کند تا در مورد مسائل سیاسی صحبت کند(البته بدون حزب بازی). . سپاه بیاید کسی را بیاورد تا در مورد مسائل روز سخنرانی کند؟ سپاه بیاید یکی از فرماندهان جنگ سایبری را بیاورد و در این مورد برای مردمای شهر سخنرانی کند تا اطلاعات مردم بالا برد

    وآه اي صاحبش… اي فرهنگ وارشادي كه هيچ كاري براي فرهنگ شهرم نكردي….

    اداره فرهنگ و ارشاد…
    میگویند رئیسش جزء مدیران نمونه استان/کشور است ( ما که هر چی نمونه دیدیم آخرش تو زرد در اومد.مثلا حاج ح ج)
    کارهایی انجام دادید مثلا روزی یک جزء قرآن خوانی در ماه رمضان که می تونه الگویی بشه برا دیگران در سال آینده؛ برادر تقبل الله. ولی به چه قیمتی؟ آیا درست است اداره ای که وظیفه ارتقاء فرهنگ شهر را دارد بیاید طایفه بازی کند؟ آیا درسته که چون خود آقای رئیس جز هیئت رئیسه هیئتی است تمام برنامه های اداره ارشادو با نام اون هیئت انجام بده جناب رئیس فکر نمی کنند که در آمل که به شهر جنگ هیئت ها معروف شده است بجای آن که اتحاد ایجاد کند اختلاف می افکند.
    بهتر نیست بجای آنکه تمامی برنامه های مذهبی ارشاد را یک هیئت خاص برگزار کند هیئت های دیگر شهر بنابر نوبت سهیم باشند.
    جناب ارشاد تا بحال چند درهم برای دیگر هیئت های مذهبی شهر خرج کردید؟؟؟
    جناب ارشاد آیا شما در پخش بودجه های ارشاد عدالت را برقرار کردید؟؟؟
    برخی از برنامه های تون خوب است مثلا: آوردن سخنرانان خوب کشور(البته باید بگم چرا آملی ها را نمی کشانید به شهر؟؟؟)
    اومدن دکتر نعینع ( میگن به خودش فشار نیاورد ولی همین که مردم بیان برا قرآن گوش کردن عالیه)
    که همون طور گفته شد به چه قیمتی؟؟؟

  5. كاملا با ناشناس موافقم…

    مسئولين فرهنگي شهر به گوش باشند….

  6. با سلام خدمت دكتر يوسفيان
    از زحمات بي شاعبه دكتر كمال تشكر و قدرداني را دارم و واقعا مردم آمل نبايد كارهاي آقاي دكتر يوسفيان را فراموش كنند.
    بايد بگم يكي از بزرگترين مشكلاتي كه مردم شهر آمل دارند و در ساعات پيك و شلوغ گريبانگير آن هستند بحث ترافيك شهري است . كه با احداث بلوار هاي جديد ويا ادامه بلوار ولايت جنوبي (اتصال خيابان نور به كوچه توكلي هراز) گره ترافيك باز شود .

  7. احسن به ناشناس منتقد مخصوصا با این جمله اش:«کدام تبلیغات اسلامی؟ اصلا تبلیغاتی ندارد که اسلامی باشد یا غیر اسلامی.»

  8. آقاي نماينده لاريجان راه روستايي آمل به اسلام آباد(شاه كتي)جزء شهرستان آمل است نه محمود آباد . 7سال كم زماني نيست سال 94 يادت نره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *