هراز نیوز : ساعت 9/15 دقیقه صبح امروز یکشنبه آیین تودیع ومعارفه فرماندار آمل با تلاوت کلام الله مجیدتوسط داوود بهمنش  آغاز شد.

هنگام نواخته شدن سرود ملی تنها روسای اداره فرهنگ اسلامی و تبلیغات اسلامی آمل به طور کامل این سرود را زمزمه میکردند .

مجری این برنامه  موسی حسن زاده روابط عمومی دانشگاه پیام نورآمل در ابتدا گوشه هایی از وصیت نامه شهید قنبری وهمچنین نامه امام علی به مالک اشتر را قرائت کرد .

شعبانعلی واحدی سرپرست پیشین فرمانداری ویژه آمل که از 14/5/92تصدی این پست را بر عهده داشت در سخنانی با اشاره به جایگاه تاریخی،علمی و فرهنگی شهرستان آمل با قدردانی از خانواده شهدا اظهار داشت: در تمام این مدت در خدمت شهرستان بودیم و زمانی که این پست را پذیرفتم به شرایط آن آگاهی داشتم ولی با روحیه بسیجی به شهرستان آمل آمدم.

وی با بیان اینکه عمر خدمتی کوتاه است،بیان کرد: در روز نخستی که برای این پست وارد شدم، عهد بستم اعتبار شهرستانی را ارتقا دهم.

واحدی با قدردانی از اصحاب رسانه شهرستان آمل با اعلام اینکه آمل دارای ظرفیت زیادی است و توان تبدیل شدن به پایتخت جهان اسلام را دارد،افزود: با دست خالی به این شهرستان آمدم اما از هیچ کوششی برای رفع مشکلات آن دریغ نداشتم.

واحدی گفت : برای اولین برنامه در سپاه آمل حاضر شدم وآخرین برنامه ام برگزاری کنگره ملی شهید طاهره هاشمی بود .

وی تاکید کرد : در این مدت جزخوبیومحبت چیزیازمردم آمل ندیدم وفقط می توانم بگویم شرمنده این مردم هستم .

امام جمعه آمل با اشاره به تفاوت های مسولان قبل انقلاب وبعد ان تصریح کرد : امروز به برکت انقلاب فرماندار از مردم است وبر سر سفره در کنار مردم می نشیند .

رحمانی کارنامه واحدی را موفق دانست وبیان داشت ما ایشان را آملی می دانیم .

وی همچنین به سوابق سید جعفر رسولی اشاره کرد وبر سلامت وسابقه وی تاکید کرد .

سید جعفر رسولی سرپرست جدید فرمانداری آمل نیز در سخنانی با بیان اینکه مردم ولایتمدار شهر آمل در نظام اسلامی به برکت شهدا و نیروهای ایثار و جانبازان انتظارات زیادی دارند،گفت: با بهره‌گیری از تجارب پیشینیان تلاش خود را برای اعتلای شهرستان به کار می‌گیرم.

وی بیان داشت: پیگیری معضلات و دغدغه‌های مردم را سرلوحه کارهای خود قرار خواهم داد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه گروه‌های شهرستان پیشرفت و توسعه آمل را رقم می‌زنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *