شهردار آمل از برگزاری اولین یادواره 31 شهید شهرداری های استان مازندران در 25 آذر ماه سالجاری با حضور خانواده های این شهدا در آستانه اربعین حسینی با هدف تكريم از مقام والاي شهداي عرصه شهرداري و تعميق ارتباط ميان اين خانواده ها و شهرداري خبر داد .

 

به گزارش هراز نیوز ، احمد امیرسلیمانی شهردار آمل با بیان اینکه یادواره شهدا برای ارج نهادن به مقام شهدای هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می‌شود اظهار داشت : آرامش و عزت امروز ما به برکت خون شهدا حاصل شده است .

 

وي افزود : اين يادواره در روز دوشنبه 25 آذرماه سال جاري از ساعت 9 صبح در حسینیه لاله های زهرایی در جوار مزار 5 شهید گمنام آغاز خواهد شد .

 

امیرسلیمانی در ادامه گفت : افتخار تمامي شهرداري‌ها اين است كه ادامه دهنده راه شهدا در تمامي عرصه ها هستند و به عنوان يك خدمتگزار كوچك در حال كار و فعاليت در مسير اهداف انقلاب و نظام و رهبري و ارتقاء سطح اداره شهرها هستند .

 

شهردار آمل ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران برگزاری این یادواره ، خاطرنشان کرد : به یقین خداوند اجر این دست‌اندرکاران و همه کسانی که در این یادواره شرکت می کنند را خواهد داد و امیدواریم شهدا نیز شفیع ما در نزد پروردگار عالم باشند .

 

امیرسلیمانی با اشاره به اینکه همه ما در برابر خون های پاک شهدا وظایفی داریم که نباید فراموش شود ابراز اميدواري كرد : ياد و خاطره شهداي شهرداري ها همواره روشني بخش مسير فعاليت‌هاي شهرداري های سراسر كشور در ارائه خدمات به عموم شهروندان و تلاش براي برطرف نمودن مشكلات شهرها و ارتقاء شاخص هاي شهري باشد .

 

وي در پایان با بيان اينكه وظيفه مسئولان در ادامه راه شهدا از سايرين بيشتر است افزود : ما مسئولان بايد بدانيم در جايگاهي قرار گرفته ايم كه با خون مقدس ترين فرزندان اين كشور به وجود آمده است ، لذا هرگز نبايد هدف اصلي از پذيرفتن اين مسئوليت‌ها را فراموش كنيم .

 

One thought on “یار قالیباف برای شهدا به آمل می آید”
  1. به نام خداند مردان جنگ من به شخصه شرمنده شهدا هستم و از خداوند می خواهم توفیق شهادت در راهش را نصیبم بگرداند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *