هراز نیوز :اولین جلسه جمع بندی موانع و مشکلات بقاع متبرکه شهرستان آمل با حضور میدانی حجت الاسلام علیخانی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل و کارشناسان واحدهای مختلف اداره در محل آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) شهرستان آمل برگزار شد.

 

در این دیدار ضمن نشست با واحدهای مختلف آستان و احصاء موانع و مشکلات در بخشهای مختلف خدام ثابت و افتخاری، عمرانی، حقوقی، فرهنگی و اجتماعی؛ در پایان این برنامه با نشست تخصصی ریاست اداره اوقاف آمل و کارشناسان واحدهای مختلف با مدیر اجرایی آستان، ضمن بررسی و تحلیل مسایل احصاء شده در کارگروه ها، پیشنهادات ارائه شده طی مصوباتی جهت اجرا به واحدهای مربوطه ابلاغ گردید.

 

به گزارش هراز نیوز این جلسه تا پاسی از شب ادامه داشت.

 

خاطر نشان می نماید از جمله تصمیمات این جلسه ، تداوم بازدید میدانی مسئولین اداره اوقاف از سایر بقاع شهرستان می باشد تا ان شاءالله موانع و مشکلات از نزدیک بررسی و در همان بقعه رفع شود.

 

مریم اکبر پور هراز نیوز

 

7 thoughts on “جلسه ای که تا پاسی از شب طول کشید / عزم یک رییس برای رفع مشکلات”
  1. با سلام اداره اوقاف در ظطی مدیریت مسئول قبلی که خدایش بیامرزد از فرزندان برومند و بسیجی شهرستان بود در اقدامات شهری همواره بعنوان یکی از ارکان کمک به فعالیتهای شهری و رئوف به حال مردم بود ولی این آقا که از بدو فعالیتشان جز دریافت بیشتر و غائب بودن در اکثر فعالیتهای شهرستان و پروژه های معطل مانده کاری نکرده هراز نیوز جان لااقل کمی هم چشمها را بیشتر باز کن و فقط به مانورهای تبلیغاتی توجه نکن کار اگر درست و بر اساس مدیریت صحیح پیش برود نیاز به پاسی از شب نیست

  2. خوبه شما و خبرنگاران سری به کتابخانه امامزاده ابراهیم بزنید که هنوز افتتاح نشد با نشت آب چه ویرانی به بار آوردکه انسان متاسف میشود .

  3. برای اولین بار این اتفاق خوب صورت گرفت و مدیر یک جامعه بدون واسطه با مشکلات مواجه شد به جای اینکه فقط پشت میز بنشیند و دستور بدهد و در جلسات بی فایده چاپلوسانه شرکت کند ومیتونید از خادمین آنجا بپرسید .ما که متشکریم

  4. از برادر و یا خواهر گرامی که با نام (آشنا نظر) دادند سپاسگزارم انشالله همه ما در اجرای رسالتی که به دوش ما قرار داده شده موفق باشیم و از تعصبات و لجاجت به دور بمانیم آمین یا رب العالمین و دعا کنید بتوانم در راستای عملکرد برادر و دوست عزیزم حاج آقای مهدیان ریاست سابق اداره اوقاف آمل موفق و پیروز باشم . خدمتگزار موقوفات و بقاع -علیخانی

  5. با سلام به اطلاع دوست عزیز میرسونم صرف کمک به هیات مذهبی و کمک به برنامه های شهری ملاک بسیجی بودن یا نبودن رئیس یک اداره نیست؛ هر مدیری سبک خاص به خودش رو در نحوه اجرای برنامه هاش داره؛ الحمدلله آقا علیخانی جزء روسای اداراتی هست که تابع قوانین و مقررات سازمان خودش کار انجام میدن و مدیر برنامه ای و دستورالعملی هستند؛و در اکثر کارها بخصوص فعالیتهای فرهنگی خودشون در راس امور هستند.
    یا علی

  6. چرا میگین برای حل مشکلات مردم!!!؟ اداره اوقافی که با یک دست نوشت ننه قمری بجان ملک و املاک مردم می افته بانی مشکلات مردمه!!

  7. ضمنا از یک طرف اربابان و حکومتی های سابق را فاسق میدونن و از طرف دیگه وقفی که اونا کردن را نافذ میخونن!!!! نمی دونیم ملاکین قبل از انقلاب رو بد بدونیم یا خوب!!!!؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *