در اين جلسه از خانواده مرحوم جابر معافي، سرپرست فقيد خبرگزاري فارس در مازندران تجليل شد

استاندار مازندران گفت: رسانه‌ها و مطبوعات می‌توانند رابطه بسیار خوبی را میان دولت و مردم برقرار کنند و نظرات دولت را به مردم و نظرات مردم را به دولت منعکس کنند.

به گزارش هراز نیوز ، ربيع فلاح جلودار در نخستين نشست خبري خود كه با حضور جمع كثيري از خبرنگاران و مديران رسانه هاي مكتوب و مجازي استان برگزار شد، بيان داشت: دولت ها با کمک موثر رسانه ها می توانند موضوع پاسخگویی و اطمینان بخشی به مردم را به خوبی جامه عمل بپوشانند.
وي با اشاره به اينكه نقد دلسوزانه در جهت رشد و اعتلاي كشور و استان و احقاق حقوق حقه ي مردم از وظايف محوري رسانه‏ هاست، اظهار داشت: ما از نظر و قلم انتقادي و سازنده رسانه ها استقبال مي‌كنيم و از آنان انتظار داريم از اين رسالت دست برندارند و منصفانه مسيرهاي روشن آينده را ترسيم نمايند.
فلاح ادامه داد: كار بي‌نقد عاري از ‌ارزش است و مطبوعات توانمند با نقدهاي خود تاثيرات مثبتي مي‌توانند بر روي مديريت استان بگذارند و از اين نظر براي ما رسانه هاي استان در اولويت قرار دارند.
نماينده عالي دولت در استان تصريح كرد: بنده‌ هر روز در حد وقت و ملاحظات كاري، مطالب قابل توجه همه روزنامه هاي محلي و برخي روزنامه هاي كشوري را مي‌خوانم و اعتقاد راسخ دارم توفيق مطبوعات، موفقيت مسئولان را به دنبال دارد.
وي ادامه داد: از رسانه ها انتظار مي‌رود با پرهيز جدي از حاشيه ها و مسايلي كه خارج از متن و محور توسعه استان قرار دارد، راهكارهاي مناسبي براي مسائل استان و شهر ارائه كنند.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه مشكلات پيش روي از گذشته به وديعه گذاشته شده است، خاطرنشان ساخت: بايد تلاش كنيم در راستاي خدمت صادقانه به مردم با تعامل سازنده و موثر از موانع موجود عبور نماييم و ان شاء الله با ياري رسانه ها آينده اي سرشار از اميد را خواهيم ساخت.
وي افزود: ما صداي رسانه ها را همواره مي شنويم و به اصالت اين صدا اعتقاد داريم و در اين راستا با منتقدين هم در فضايي صميمي آماده گفتگو هستيم.

منويات رهبري را سرلوحه كار قرار داده ايم
فلاح جلودار تصريح كرد: از آغاز انتصابم به عنوان استاندار، با سرلوحه قراردادن منويات رهبری به ویژه تاکید ایشان بر پیشرفت توام با عدالت كه در برنامه‌های رييس جمهور نيز مورد تاکید بوده است و برنامه و اهداف دولت تدبير و اميد و در راس آن رعايت اعتدال با اميد به عنايت خداوند سبحان، خدمت به مردم بزرگ مازندران را سرمشق فعاليت هايم قرار داده ام.
وي ادامه داد: سعي كرده ام بي اعتنا به مسايل حاشيه اي و در فضايي سرشار از اعتقاد به توانمندي هاي همه سلايق و استعدادها به دور از گرايش هاي معمول، در بخش هاي مختلف اقتصادي، سياسي، فرهنگي، گردشگري، كشاورزي، شيلات و در يك كلام آن چه كه از نقطه نظر مسايل اساسي مردم به ويژه موضوعات اقتصادي و معيشتي، حياتي به شمار مي آيد، ورود پيدا كنم.
وي با بيان اينكه هر جا به مردم تکيه کرديم موفق شديم، تصريح كرد: ارتباط با مردم تنها در حوزه کلام و اخلاق خلاصه نمي شود، بلکه بايد در فرايند اجرا و تصميم گيري مردم را در کنار خود ببينيم و براي تحقق اين مهم راهكارهاي عملي پيدا كنيم .
فلاح راه اندازي واحدهاي صنعتي و توليدي راكد و نيمه راكد، تسريع طرح ها و برنامه هاي بخش كشاورزي و ساماندهي برخي محورهاي مهم اين بخش خصوصا ساماندهي بازار مركبات، طرح هاي شيلاتي، جذب سرمايه گذاري، تداوم پروژه هاي مهم باقي مانده از گذشته و تمامي محورهاي داراي اولويت در راستاي زندگي اجتماعي، فرهنگي و سياسي مردم را از جمله اولويت هاي فعاليت هاي استان در اين مدت دانست و افزود: اميدواريم با ياري رسانه ها به اهداف مورد نظر در جهت توسعه و اعتلاي مازندران دست يابيم.

شركت سرمايه گذاري بزرگ در مازندران ايجاد خواهد شد
استاندار مازندران با اشاره به اينكه بودجه هاي دولتي به هيچ وجه پاسخگوي نيازها و پروژه هاي استان نيست، تصريح كرد: يكي از مهم ترين اقدامات و برنامه هاي مهم ما استفاده از توان و ظرفيت بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در استان است و در همين راستا تاكنون با افراد و شركت هاي زيادي صحبت كرديم.
فلاح از تاسيس يك شركت بزرگ سرمايه گذاري با مشاركت مردم استان خبر داد و گفت: مطمئن هستم در آينده نزديك مازندران توسعه يافته خواهيم داشت چرا كه من به مردم، رسانه ها و نخبگان و توانمندي هاي استان اعتقاد دارم.
وي افزود: من براي نجات استان آمده ام و تا آخر پاي آن با قدرت ايستاده ام.

حتماً بايد خدمات مديران گذشته را ارج نهاد
استاندار مازندران با اشاره به اقدامات گذشتگان، اظهار نمود: حتماً بايد از مديران و مسوولان گذشته به ويژه مهندس طاهايي، استاندار سابق تشكر كرد و خدماتشان را ارج نهاد چراكه در حد توان و بضاعت خود براي توسعه استان تلاش كردند.
وي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران درخصوص دليل كندي تغييرات مديريتي در استان، تاكيد كرد: برخورد نامناسب با مديران به هيچ وجه با روح اعتدال سازگار نيست، شخصيت و شانيت مديران گذشته بايد حفظ شود.
استاندار مازندران تصريح كرد: ممكن است حتي در ميان مديران فعلي نيز افراد شايسته و اعتدال گرا وجود داشته باشند كه حتماً از وجودشان استفاده خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه در عزل و نصب مديران اختيار كامل دارم، اظهار داشت: در عين حال همواره معتقد به روحيه تعامل و همكاري بوده ام و براي انتخاب مديران با نمايندگان مردم و ائمه جمعه مشورت خواهيم كرد.

روابط عمومي، سخنگوي رسمي استانداري ست
استاندار مازندران در ادامه با اشاره به برخي حواشي پيش آمده در روزهاي اخير، اذعان داشت: به هيچ وجه نبايد فضاي استان به سمت تنش و حاشيه برود.
وي با بيان اينكه بايد به همه سلايق و نظرات احترام بگذاري، با صراحت اعلام كرد: روابط عمومي، تنها سخنگوي رسمي استانداري مازندران است.
فلاح ادامه داد: اگر برخي مشكلات و اختلاف نظرهايي هم وجود دارد بايد در درون خانواده استانداري حل و فصل گردد.
گفتني ست در اين جلسه آقايان دهقان، مديرمسوول هفته نامه پژواك شمال، هاشمي، خبرنگار خبرگزاري ايرنا، احمدي، خبرنگار سايت جارپرس، برمكي، رييس خانه مطبوعات استان، نوري، سرپرست خبرگزاري مهر در استان، مهدوي، مدير سايت گردشگرآنلاين، بخشي، خبرنگار مازندنومه، نعمتي، خبرنگار هفته نامه جويبار، عباسي، خبرنگار خبرگزاري فارس، پورعرب، خبرنگار روزنامه فجرخزر، نجاتي، خبرنگار روزنامه وارش، محمدي پور، خبرنگار سايت نگاه نيوز، مقدسي، خبرنگار هفته نامه بهنگر، عليزاده، مدير سايت مازنيوز، بناگر، مديرمسوول هفته نامه پيام آمل، ركني، سرپرست روزنامه ابرار در استان و درخشنده، سرپرست خبرگزاري ايلنا و روزنامه كار و كارگر در استان و خانم ها حاجيان، مدير سايت خط سوم، فلاحي، خبرنگار روزنامه ابتكار، بشيري، خبرنگار خبرگزاري تسنيم و كلايي، خبرنگار خبرگزاري آريا به بيان نظرات، پيشنهادها، انتقادها و سوالات خود پرداختند.
هم چنين در اين جلسه از خانواده مرحوم جابر معافي، سرپرست فقيد خبرگزاري فارس در مازندران تجليل شد.


“>براي نجات استان آمده ام و تا آخر پاي آن ايستاده ام/از انتقاد رسانه ها استقبال مي كنم
“>براي نجات استان آمده ام و تا آخر پاي آن ايستاده ام/از انتقاد رسانه ها استقبال مي كنم
“>براي نجات استان آمده ام و تا آخر پاي آن ايستاده ام/از انتقاد رسانه ها استقبال مي كنم
“>براي نجات استان آمده ام و تا آخر پاي آن ايستاده ام/از انتقاد رسانه ها استقبال مي كنم
“>براي نجات استان آمده ام و تا آخر پاي آن ايستاده ام/از انتقاد رسانه ها استقبال مي كنم
“>براي نجات استان آمده ام و تا آخر پاي آن ايستاده ام/از انتقاد رسانه ها استقبال مي كنم

One thought on “براي نجات استان آمده ام و تا آخر پاي آن ايستاده ام/از انتقاد رسانه ها استقبال مي كنم”
  1. آفرين به استاندار كه آقاي مشاور رو راه نداد
    اي ول
    اين درسته كه تنها سخنگوي استاندار مدير روابط عمومي هستش نه اشخاصي كه صلاخيت اين كار رو ندارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *