دکتر عزت الله یوسفیان ملا در پاسخ به سوال خبرنگار هراز نیوز  در باره دست اندازی چند همسایه مرزی استان مازندران به مناطق مرزی و خاک این استان در رسانه وحتی صدا وسیما شیطنت هایی مبنی بر اینکه این مناطق برای استان انهاست  تصریح کرد  : مواظب خودتان باشید مردم آمل پتانسیل برخورد با این بی ادبی ها را دارند ولی چون قانونمند وقانون گرا هستند ابتدا به قانون پناه می برند و در غیر اینصورت به زبان خودشما که همان جواب های هوی است برخورد خواهند کرد .

دکتر یوسفیان ملا درباره استانه امام زاده هاشم هم تاکید کرد : این استانه مربوط به استان مازندران می باشد و با توافقی که بین دولت ومجلس انجام شد یعنی وزیر محترم ارشاد و رییس اوقاف ایران اقای محمدی مقرر شد که مدیر کل اوقاف استان و معاونت سیاسی امنیتی استان مازندران هیئت امنای جدیدی را برای این آستانه تعیین کنند و آنجا را به هیئت امنای جدید تحویل بدهند .

ویافزود :در این کار هم فرماندار شهرستان و بخشدار لاریجان و همه کسانی که در این کار دخیل هستند باید در این امر مهم همکاری لازم را انجام بدهند و در هر کجا هم که اگر مشکلی پیش آمده ونیاز به کمک ما داشتند ما هم در خدمت دوستان هستیم .
نماینده مردم آمل در بخش دیگری از سخنان خودبیان داشت : در اکثر مواقعی که از محور هراز عبور می کنم اگر تابلوی که مربوط به استان نباشد ودر محدوده استان نصب باشد سریعا به وزیر مربوطه تذکر می دهم و وزیر هم دستور برداشتن ان را صادر می کند و این هشدار را هم به ان دسته از افرادی که به دنبال شیطنت های بی مورد هستند را می دهم که از این بی اخلاق ها دست بردارند واین را هم بدانند مردم آمل پتانسیل برخورد با انها را دارند.

وی افزود :همانطور که درباره پروژه انتقال اب لاسم به تهران  به وزیر مربوطه نامه نوشتم واین نکته را به وزیر محترم هم تذکر دادم که مردم آمل پتانسیل با لایی برای برخورد با این موضوعات را دارند .

2 thoughts on “یوسفیان ملا:مردم آمل پتانسیل برخورد با این بی ادبی ها را دارند”
  1. چی بلا تهرانه؟هم تی همه وری کننه ونه دهون وه ای …

  2. روزهای اخیر حرفهایی شنیده می شود مبنی بر گرفتن هدیه بیش از 150 نماینده از سازمان تامین اجتماعی که ظاهرن با توجه به نصوص قانونی و آیین نامه ای در این مورد که می گوید هرگونه رشوه و هدیه در مقام نمایندگی خلاف مقررات است …

    اگر این نکته درست باشد باید فاتحه ی مجلس را خواند.. لطفن یک مسوولی بیاید روشن سازی کند و بگوید این حرفها حقیقت دارد یا نه!

    یوسفیان به عنوان نماینده ی ما باید به مردمش توضیح بدهد. آخر اینهمه فساد.. اینهمه رانت خواری… این همه دست درازی به بیت المال چرا اینقدر عادی جلوه داده می شود… من وقتی این اخبار رو شنیدم بغض کردم و شکایت به نزد علی ,(ع) بردم.. یا امیرالمومنین… چرا رسوایشان نمی سازی؟
    چرا این مسوولانی که بلای جان مردم شده اند و به بیت المالی که باید برای فقرا و نیازمندان باشد چشم طمع دوخته اند و خون مردم را در شیشه کرده و جرعه جرعه می مکند را رسوا نمی سازی؟

    چرا حق ما مردم بدبخت را از برخی مسوولان ریاکار و خائن نمیستانی؟

    یا علی (ع) .. معجزه و کرامتت را نشان بده..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *