هراز نیوز :در نشست خبری که امروزجمعه  برگزار شد دکترعزت الله  یوسفیان ملا به  سوال تعدادی از  خبرنگاران  که چرا آمل چند ماه است فرماندار ندارد ؟چرا   دکتر یوسفیان بر انتخاب رسولی پافشاری می کند ؟ چرا هر کسی را که استاندار معرفی می کند نماینده  قبول نمی کند؟ پاسخ داد.

متن کامل پاسخ نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی بدین  شرح است .

ببینید اینکه شهرستان آمل فرماندار ندارد خیلی بی انصافی است آمل از همان چند روز بعد از اقای اکبرزاده فرماندار داشته و اقای واحدی سرپرست فرمانداری  هم دارد به خوبی کارها را انجام می دهد  وهیچ  اختلافی هم بین ما واقای استاندار نبوده ونیست.

در روزهای اخری که اقای طاهایی می رفتند از استانداری به من زنگ زدند وتماسی با هم داشتیم اقای ابراهیمی هم با من تماس گرفتند که چند صباحی دیگر ما هم رفتنی هستیم و نظر ما براین است که چون آقای رسولی معاون فرماندار 27 ماه اسارت دارند و30درصد جانباز ی دارند و 26 سال هم سابقه کار در فرمانداری دارند ونزدیک به 8 سال است که معاون فرماندار هستند ما قصد داریم ایشان را به عنوان فرماندار پیشنهاد بدهیم ما هم گفتیم که خیر است واشکالی ندارد و این پیشنهاد به وزارت کشور رفت و بعد که استاندار جدید آمد ما اصلا در این رابطه با هم صحبت نکردیم ما گفتیم اگر استاندار جدید به این امر رضایت داشته باشند قطعا اعلام می کنند و اگر غیر از این باشد کسی دیگری را به ما معرفی می کنند.

دو سه هفته بعد دیدیم وزارت کشور زنگ زد و اعلام فرمودند که وزارت کشور پیشنهاد استاندار قبلی را تایید کردند وکتبا اقای یونسی تایید کردند که ان پیشنهاد به جاست و روال هم بر این است که استانداری چند گزینه را پیشنهاد می دهند و بعد هم به عنوان فرماندار معرفی می شوند .

ما هم از اول در این مورد بحثی نداشتیم وگزینه خیلی ها امدند واصرار دارند،  فرمانداری یک پست است و ما 5 تا فرماندار که نمی خواهیم .

چندین نفر امدند وپیشنهاد شدند یکی هم معاون فرماندار سابق یکی هم اقای رمضانزاده و دیگری هم که در ورزش است شدیدا دنبال این است و دو نفری هم که در وزارت کشور هستند وما هم جلسه ای با استاندار داشتیم واعلام نمودیم شما هر گزینه را که با او به توافق رسیدین ما در خدمت شما هستیم کل ماوقع همین بود که من عنوان نمودم وهمه ان چیزهایی که سایتها نوشتند که این زور می گوید  وان دروغ می گوید  همه دروغی بیش نبوده است .هیچ بحث بین من واقایان نشد ومن هم نگفتم که این اقا باشد ولاغیر

و اینکه شما ببینید الان اقای رسولی آمل نباشه واقای واحدی باشد شما سطح انتصابات را ببینید همه در یک سطح است آیا اگر اقای فوق دیپلم وفوق لیسانس داره  فرماندار نشود می روند یک فوق تخصص  را برای فرمانداری می اورند؟ نه این طور نیست تمام انتصابات در یک سطح است وتمام استان را نگاه بکنید در همین سطح هستند و ما اگر به این توهم ها وقلم زدن های بی مورد پاسخ نمی دادیم دیدیم ارزش پاسخ گفتن نداره

اقای رسولی هم پیشنهادش را اقای استاندار داده بودند واقای یونسی هم قبول کردند و ما هم دعوایی در این مورد نداشتیم ولی بعدا هم یک بحثی در مورد ادم قوی تر به میان آمد وما هم چیزی نگفتیم

رفتیم که در این باره با دوستان بحث  کنیم

ببینید اقای رسولی زمانی که به اسارت رفت جانباز بود یعنی شیمیایی شده بود اسیر شد  . زمانی هم که اسیر شد سه سال از او خبری نداشتند وهمه فکر می کردند که شهید شده است  شما دوستان کنار هم قرار بدهید کسی که 8 سال معاون فرماندار هستند استاندار قبلی او را به عنوان فرماندار قبول کرد واستاندار جدید هم او را قبول دارد کسی که جانباز هست آزاده است ادم چطوری می خواهد مخالفت بکند بله بعضی ها قوی هستندو بعضی ها ضعیف به هر حال یه عیب وایرادی همه دارند این که اسمان وزمین را بعضی ها جفت می کنند که شهر دو ماه فرماندار ندارد و شهر دارد ضرر می کند این یه حرف نابجایی است اگر شهر دو ماه فرماندار نداشته باشد بهتر است تا اینکه  یک فرمانداری بیاید که کارهای اجرایی را بلد نباسشد ردیف بودجه را نداند فقط دنبال تریبون باشه وسخنرانی کنه چه ارزشی می تواند برای شهر داشته باشد .

 

9 thoughts on “متن کامل سخنان دکتر یوسفیان در خصوص انتصاب فرماندار آمل”
  1. در اینجا مساله ای مطرح می شود

    سابقه ی چندین ساله دلیلی بر استحقاق شخص نمی شود. اینکه فردی چندین سال معاون فرمانداری باشد باید بررسی شود که آیا در زمان صدارتش کار اساسی و چشمگیری کرده یا خیر.. اگر جواب منفی باشد اتفاقا همین چند سال در راس امور بودن و نداشتن کارنامه درخشان دال بر عدم استحقاق و اعتماد دوباره به ایشان می شود.

    و اینکه متاسفانه آقای یوسفیان پاسخی قانع کننده و خردپسند اعلام نفرمودند و بیشتر جنبه پاک کردن صورت مساله در جهت تبرئه کردن خود از ماجرای سریالی و دراز مدت انتخاب فرماندار در آمل هستند. از یوسفیان انتظار اینطور محافظه کارانه حرف زدن که این سالها به آن روی آورده نداشتیم.

  2. این چیزها…متاسفانه….برمی گرده به لابی گری ها وباند بازی ها ورابطه وپارتی که میشه گفت در کشور ما به نوعی مد شده وکم کم داره تبدیل به رویه میشه …خوشا به حال مسئولان وبازرسان کشور که اینقدر نظارت قوی دارند که هر کس در امور مملکت ساز خودشو میزنه ومنفعت خویش را در نظر میگیره وحق الناس رو به راحتی پایمال می کنه؟؟؟

  3. خدا راشکر که درجلسه روز جمعه …. حضورداشت ودرخصوص فرماندار امل نماینده محترم صحبت های مفصلی کرد ولی مثل اینکه این آقا از رو نرفت ودر جلسه با حضور استاندار باز دهن بازکرد پس معلوم می شود که ایشان اینقدر خودشان راباسواد می دانند مضحک دست دیگران هستند وآیا این سایت …..مجوز از وازارت ارشاد دارد ؟شنیدیم که نخواستن ایشان رادرجلسه راه بدهند ولی آتجدانی وارد میدان د واو راهول داد بطرف جلسه که از آجدانی دفاع کند .

  4. کاری به اسارت ونحوه اسارت نداریم کاری به جانبازبودن ونحوه جانبازشدن نداریم وکاری هم به 8سال معاون بودنش هم نداریم ولی خداییش بعنوان یه فرماندارقاطعیتش خوب که فرماندارای قبلی نداشتن

  5. با سلام خدمت همه به خصوص نماینده محترم شهرستان آمل جناب آقای دکتر یوسفیان

    جناب آقای دکتر یوسفیان

    سابقه جبهه و اسارت و جانبازی بسیار قابل احترامه ولی این موارد به تنهایی کفایت نمی کنه و می بایست کسی فرماندار بشه که باسواد، متخصص، با تجربه و در حد و اندازه های شهرستان آمل باشه و در ضمن با احترام نسبت به آقای رسولی هنوز برای من روشن نشده که ایشان چه اقدام یا اقدامات مفید و موثری در سوابق شغلی خودشان داشته اند و در اکثر مصاحبه های جناب آقای دکتر یوسفیان بر سابقه اسارت و جانبازی و 26 سال سابقه معاونت فرمانداری اشاره شده است

    در ضمن اینکه هر یک از گروه های سیاسی سعی داره گزینه مورد نظر خودش رو بر کرسی فرمانداری آمل برسونه اتفاقا از اصول کار سیاسیه و هیچ خرده ای نمیشه بر هیچ یک از اونها گرفت و در این میان می بایست معیارهای شفاف و واضحی برای انتخاب فرد مناسب از میان گزینه های مختلف داشته باشیم تا مناسب ترین فرد انتخاب بشه

    در ضمن نسبت به آقای آجودانی حساسیت بیش از حد معمول و معقول در بحث ها و کامنت ها وجود داره که کمی هم مشکوکه و هم بی انصافی!

    این فرد و فعال سیاسی نیز به مانند هر فرد دیگری دارای نقاط قوت و ضعف می باشد. این همه هجمه به یک فرد که پست اجرایی نیز نداره به نظرم چندان درست نباشه

    زیاده عرضی نیست

    یا حق

  6. از دکتر یوسفیان متشکریم که همیشه واقعیت رو میگویند.
    حالا کسی که هیچ کس تو استانداری تحویلش نمیگیره به حرف این که نباس توجهی کرد.

  7. بابا بی خیال اون … لهجه اش را باید عمل جراحی بکنه

  8. با سلام خبرهای رسیده از ساختمان استانداری مازندران حاکی از آن است که آقای مهندس برزگر بعنوان فرماندار آمل مطرح است . به فال نیک می گیریم و برای ایشان آرزوی موفقیت میکنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *